|

عکس جدید سارا و نیکا دو خواهر دو قلو در استخر!

عکس سارا و نیکا در استخر در حال بازی با دلفین حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
سارا و نیکا دو خواهر دوقلو که در سریال پایتخت دیده شدند حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشتند. سارا و نیکا در صفحه رسمی اینستاگرامشان عکسی در استخر در حال بازی با دلفین منتشر کردند که با بازخورد زیاد کاربارن فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید عکس سارا و نیکا دو خواهر دوقلو را در زیر متن مشاهده نمایید:

سارا+و+نیکا+در+استخر+دلفین


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


جنجال سارا و نیکا در استخر مختلط

چندی پیش هم از سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران مشهور پایتخت عکس هایی عجیب در استخر منتشر شده است. برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است. این دو بازیگر سابقا و بعد از اتمام سریال پایتخت در جاهایی حضور پیدا کرده و عکس ها و فیلم های منشوری منتشر کردند که به احتمال قریب به یقین اگر سری جدید پایتخت ساخته شود در آن حضور نخواهند داشت!

nikaforghaniofficial_2498032076830524112_6897872923

جنجال عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر مختلط

بتازگی عکس های منشوری از سارا و نیکا در استخر در فضای مجازی توسط شخصی ناشناس در خارج از کشور ، منتشر شده است ، به طوری که این 2 بازیگر را به دردسر بزرگی انداخت. آیا سارا و نیکا مجبور می شوند با سلبریتی بودن در ایران خداحافظی کنند؟

nikaforghaniofficial_1606257492

شکایت سارا و نیکا از انتشار دهنده عکس ها

سارا و نیکا با توجه به انتشار عکس های خصوصی شان در خارج از ایران که در یک استخر مختلط حضور داشته اند می توانند شکایت کنند.

سارا و نیکا با توجه به انتشار عکس های خصوصی شان در خارج از ایران که در یک استخر مختلط حضور داشته اند می توانند خودشان یا وکیلشان با حضور در دادسرای جرائم رایانه ای تهران به طرح شکایت از فردی که عکس های برهنه با پوشش شنا این 2 بازیگر را پخش کرده است بپردازند.

sara.forghani.original_1607279275_1

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.
پرستو صالحی ، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی