|

ریحانه پارسا اسم علی را روی بدنش خالکوبی کرد ؛ علی کیست ؟

شخصیت جدیدی در راه است ، ریحانه پارسا اسم علی را روی بدنش خاکوبی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر مطرح و جوان کشورمان که با نقش آفرینی در سریال پدر درخشید. ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خالکوبی هایش منتشر کرد که با باز خورد زیاد کاربران همراه شد و مورد توجه مردم قرار گرفت ، ریحانه پارسا یک خالکوبی روی بازوی خود دارد که اسم علی را به لاتین روی آن هک کرده و برای همه کاربران سوالی جدید مطرح شده که علی کیست؟ در ادامه شما می توانید خالکوبی روی بازوی ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده کنید:

reyhaneparsaj_1612206175


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

ریحانه  بازیگر تلویزیون و سینما کشورمان بود . ریحانه به تازگی عکس های عجیبی را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر می کند ، در یکی از این عکس ها تحلیلگران فضای مجازی به تتوی زیر گلوی ریحانه پی میبرند . معنای تتو ریحانه  نامعلوم است و کسی معنای آن تتو را نمی داند و اینطور که مشخص است این تتو جنبه فان دارد . در ادامه شما می توانید عکس تتوی خانم بازیگر را در زیر متن مشاهده کنید :

reyhaneparsaj_1611088625_1

 

مطالب پیشنهادی : ریحانه پارسا با شوارک کوتاهش خودنمایی کرد! + عکس

 

عکس ریحانه پارسا با شوارک کوتاه

ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکس جنجالی با شلوار کوتاهش منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با بازخورد زیادی همراه شد . در ادامه شما می توانید عکس ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید .

reyhaneparsaj_1610758139

مطالب پیشنهادی : خالکوبی ریحانه پارسا و امیر تتلو همه را شگفت زده کرد! 

آخرین پست ریحانه پارسا در اینستاگرام

ریحانه پارسا آخرین عکس اینستاگرامش را بروزرسانی کرد . ریحانه پارسا و پویان مختاری به تازگی تلاش می کنند تا در یوتیوب جایگاهی برای خودشان پیدا کنند و ویدیوی هایشان را در یوتیوب به اشتراک می گذارند . 

reyhaneparsaj_1611181223

مطالب پیشنهادی : عکس عجیب ریحانه پارسا ؛ دختر فاسد و قمار باز!

دست نوازش ریحانه پارسا روی سر پویان مختاری

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام عکسی از خود منتشر کرد است که دست یک زن در حال نوازش کردن بر روی بدن وی است ، تحلیلگران فضای مجازی بعد از دقایقی پی بردند که این دست ، دست ریحانه پارسا است . در ادامه شما می توانید این عکس را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید :

pooyanmokhtari_2482153443647363717_366275149

مطالب پیشنهادی : رمز گشایی خالکوبی ریحانه پارسا ؛ ریحانه و تتلو چه می کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها