|

امیر تتلو در انتخابات 1400 ؛ خبری که جهان را لرزاند!

صحبت های جنجالی امیر تتلو درباره انتخابات 1400

لینک کوتاه کپی شد

خبری که جهان را به لرزه در آورد حال امیر تتلو با سابقه هنری بینظیرش می خواهد گامی دیگر برداشته و خود را به جایگاهی که سالهاست در راستای آن تلاش های زیادی کرده برساند . امیر تتلو میخواهد رهبری سر زمینی را در دست بگیرد که از خاک آن روییده و برای تحقق آرمانهایش انرژی هسته ای را خوانده صلح و عشق را در جامعه هموار ساخته گیاه خواری را رواج داده. حال تمامی قلم ها این روز ها از او و تصمیماتش می نویسند و همگی ما نیز منتظر نتیجه این واقعه عظیم و جنجال بر انگیز هستیم. در ادامه شما می توانید حاشیه های امیر تتلو را در زیر متن مشاهده نمایید :

tatal.art.news_1611508865


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


ازدواج سفید ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا پس از مهاجرت به ترکیه حاشیه جدیدی برای خود رقم زده و به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند . انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش ، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد . در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود : « خسرو آواز ایران تویی داداش ، مبارکتون باشه ، ریحانه و امیر ، چقدر به هم میاد » .

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه ، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است .

ZDhmNALojElDمطالب پیشنهادی : رمز گشایی آهنگ جدید امیر تتلو "من باهات قهرم"

ماجرای انتشار تصویر برهنه 

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها