|

عکس الهام حمیدی با آرایش غلیظ در ماشین!

الهام حمیدی عکس اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است . الهام حمیدی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود با آرایشی غلیظ در ماشین لاکچری اش منتشر کرد که با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شده است . در ادامه شما می توانید عکس الهام حمیدی با آرایش غلیظ در ماشین لاکچری اش را در زیر متن مشاهده نمایید :

elhamhamidiiii_1612182730


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


الهام حمیدی مادر شد

الهام حمیدی از بازیگران خوش سیمای سینما و تلوزیون با انتشار پستی در اینستاگرام از تولد فرزندش خبر داد. حمیدی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید پسرم، با اومدنت زندگیمون رو زیباتر کردی، دنیایی شدنت مبارک.. ۱۳۹۹/۳/۱۲

file

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد سال 56 در شهر تهران است. پدر الهام حمیدی در جوانی تئاتر کار میکرده ، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است . از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است .

الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است . وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها باعث شد که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شود .

الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مدتی طراحی مزون لباس داشت ، الهام حمیدی بسیار کدبانو و خانه دار است . آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد .

الهام حمیدی از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد .

عاشق صدای اصفهانی ، عبداللهی و رضا صادقی است . او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی