|

اولین عکس از ریه کرونایی علی انصاریان

عکسی از ریه های علی انصاریان که متاسفانه نشان می دهد درگیری ریه ها به خاطر ابتلا به کرونا به بالای 90 درصد رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

عکسی از ریه های علی انصاریان که متاسفانه نشان می دهد درگیری ریه ها به خاطر ابتلا به کرونا به بالای 90 درصد رسیده است. دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان لحظه به لحظه وضعیت وی را تشریح کرد. وضعیت علی انصاریان از ساعت 8 دیشب تا همین الان! / لحظه به لحظه. پزشک معالج علی انصاریان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت او ارائه کرد.

به گزارش رکنا، دکتر محمدرضا هاشمیان در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان اظهار داشت: علی انصاریان به بیماری کووید-19 و بیماری ‌ای که ریه را درگیر می ‌کند مبتلا شده، این بیماری در او شدت بسیار زیادی داشت. سی‌ تی ‌اسکن او نواحی بسیاری از ریه را گرفته بود به خصوص در سمت راست که در آنجا فیبروس تشکیل شده بود.

اولین عکس از ریه کرونایی علی انصاریان

عکس+ریه+علی+انصاریان+کرونا

آخرین وضعیت علی انصاریان در بیمارستان

هاشمیان در خصوص اینکه گفته می‌شد حال انصاریان پایدار شده اما از دیشب تا الان چه اتفاقی برای او افتاده، اظهارداشت: وضعیت او با تهویه تهاجمی که یک کار بسیار تخصصی است، ادامه داشت.می‌شد این امکان باشد. خیلی از بیماران دیگر می‌آیند و ممکن است خیلی سریعتر اینتوبید شوند و شرایط پیش برود. با توجه به آن شرایط وضعیت او پایدار بوده، بارها اعلام کردیم توسط تهویه مکانیک غیرتهاجمی بیماران را هوشیار نگه می‌داریم و در واقع در این شرایط جلو می‌رویم ولی اینطور نبوده که بدون اکسیژن پرفشار، او پایدار باشد. در این مدت همیشه در این شرایط در ICU قرار داشته است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ضربان قلب علی انصاریان بالا رفته و سطح اکسیژن خونش پایین آمده، گفت: درست است. او افزایش ضربان قلب داشته، قلب یک ورزشکار همیشه در حالت تعادل وجود دارد، برای او هم وجود داشته ولی از دیشب ضربان قلب بالا رفته که دلایل مختلفی را بررسی کردیم از جمله بررسی آمبولی ریه که خداراشکر این را نداشت ولی علت اصلی این است که اکسیژن رسانی بسیار پایین است و در این شرایط باید قلب پرکارتر شود اما عددی که برای قلب در اکوکاردیوگرافی هست و ضربه پذیری قلب را می‌گوید در حدود 50 درصد است که وضعیت قلبی مناسبی است و همین مسئله می‌تواند این فشار را تحمل کند. انسان‌هایی که ورزشکار نباشند افت اکسیژن رسانی یا درگیری بسیاری پیچیده ریوی نتواند این تحمل را برایشان ایجاد کند.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها