|

ماجرای عصبانیت ترلان پروانه از چت های خصوصی علی انصاریان!

ترلان پروانه به برخی از دوستان علی انصاریان به خاطر پست ها و استوری هایی که این روزها منتشر کرده اند واکنش تندی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه  بازیگر جوان سینما ،تئاتر و تلوزیون کشورمان در یکی از استوری های اینتساگرام خود اینطور نوشت:

ما برای همه دعا می کنیم، واقعا انتشار برخی از چت هایتان با علی انصاریان واجب است ........................

94713181612353245

ترلان پروانه کیست؟

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

ترلان پروانه  فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانه  بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

108026165_279040220049508_7312328650363332495_n

در سال 1382 اولین بار با سریال بچه های پایش به مجموعه های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.

چندی پیش  ترلان پروانه  گفته بود: من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

پیشنهاد می شود: گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه چگونه زیباترین‌ های 2020 شدند؟

ترلان جزو 100 زن زیبای جهان در سال 2020

نام ترلان پروانه بازیگر جوان سینما اخیراً توسط وبسایت TC Candler در فهرست نامزدهای ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت

ترلان پروانه به نظر می‌رسد که اخیراً برخی جراحی‌های زیبایی هم انجام داده است. او هر عکسی منتشر می‌کند هوادارانش را به بحث و گفتگو وادار می‌کند و اغلب هواداران از تغییرات جدیدی که در چهره او ایجاد شده سخن می‌گویند. یک نفر می‌نویسد ترلان پوستش را کشیده تا صورتش باز شود و دیگری از تزریق ژل لب توسط این خانم بازیگر خبر می‌دهد. البته برخی نیز معتقدند چهره ترلان صرفاً به خاطر گذر از دوران نوجوانی به جوانی زیباتر شده و او عملی نداشته است.

133205222_251423779658985_2443500293987557987_n

شایعه ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

خبر ازدواج  ترلان پروانه  و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

42125

شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

با پخش ویدیویی در فضای مجازی از  ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر دارد. حال این سوال مطرح می شود که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟

در هفته های اخیر، عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش!در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را نیز بسته اند.

386331_581

واکنش فرشاد احمدزاده به این شایعات

فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت: قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمیشم.

شایعه ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

شایعه ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه  در این خصوص ابراز داشت: شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

ارسلان قاسمی هم گفت: عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی ام هستو اصلا هم از اینکه بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

ارسلان+قاسمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها