|

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:

درحال‌حاضر بهترین زمان برای خرید خودرو است

کاشانی نسب گفت: بازار خودرو چند روز است روند نزولی به خود گرفته و اکنون می‌توان گفت به قیمتی ثابت در بازار رسیده‌ایم و خریداران واقعی به…

لینک کوتاه کپی شد

کاشانی نسب گفت: بازار خودرو چند روز است روند نزولی به خود گرفته و اکنون می‌توان گفت به قیمتی ثابت در بازار رسیده‌ایم و خریداران واقعی به این بازار برگشته‌اند.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: درحال‌حاضر بهترین زمان برای خرید خودرو است و مصرف‌کنندگان واقعی می‌توانند اقدام به خرید کنند.

نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: بازار خودرو چند روز است روند نزولی به خود گرفته و اکنون می‌توان گفت به قیمتی ثابت در بازار رسیده‌ایم و خریداران واقعی به این بازار برگشته‌اند.

  • او گفت: اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو است و مصرف‌کنندگان واقعی می‌توانند اقدام به خرید کنند. اگر نرخ دلار روند ثابتی داشته باشد، خودرو تا شب عید گران نمی‌شود، چرا که بازار خودرو کشش افزایش نرخ را ندارد و این روند با افزایش عرضه بیشتر هم می‌شود.

 

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه تقاضا برای خرید خودرو وجود ندارد و معامله‌ای انجام نمی‌شود، گفت: این در حالی است که فروشنده در بازار زیاد است. پراید و پژو ۲۰۶ با دو میلیون تومان افزایش به نرخ ۱۰۲ و ۱۸۱ میلیون تومان رسید.کوییک در گذشته با نرخ ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اکنون به حدود ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است.

کاشانی نسب با تاکید بر اینکه اگر نرخ خودرو همین روال کاهشی را داشته باشد، به نرخ کارخانه خواهد رسید و آن زمان دیگر قرعه کشی بی‌معنا خواهد بود، گفت: اختلاف نرخ خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار بسیار کم شده و کاهش قیمت‌ها در بازار ادامه دار خواهد بود.

نام خودرو 

قیمت (تومان)

پژو ۴۰۵ ۱۸۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس  ۲۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۲۴۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ مدل(v8) ۲۴۸.۰۰۰.۰۰۰
سمند  ۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای  ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۳۱  ۱۰۴.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۱۱ ۱۱۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا صندوقدار  ۱۰۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲ ۱۲۲.۵۰۰.۰۰۰
ساینا  ۱۲۶.۰۰۰.۰۰۰
کوییک  ۱۳۶.۰۰۰.۰۰۰
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها