|

همسر علی انصاریان کیست؟

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، در اثر ابتلا به بیماری کرونا عصر چهارشنبه درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

علی انصاریان در سن ۴۳ سالگی درگذشت. او که در دو هفته اخیر به خاطر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود بالاخره تسلیم این ویروس منحوس شد و به دیار باقی شتافت.

علی انصاریان هیچوقت ازدواج نکرد و برخی می گویند علت ازدواج نکردنش این بوده که دوست داشت همیشه به مادرش خدمت کند و عکس های دو نفره او مادرش خود گویای عشق و علاقه بی پایان او به مادرش است. انصاریان آرزوی قلبی خود را خدمت همیشگی به مادرش عنوان کرده بود.

photo-of-ali-ansarian-and-his-mother

این مجری طناز و دوست داشتنی در مورد ملاک هایش برای ازدواج گفته بود که تنها انسان بودن مهم است و ثروت و زیبایی و شهرت برایم اهمیت ندارد زیرا قرار است در آینده همسرم مادر فرزندانم باشد و برایم مهم است چه کسی فرزندان را تربیت خواهد کرد.

او گفته است شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام این عکس خوب نیس زیاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی