|

ماجرای کلیپ آزار خیابانی یک دختر در مشهد چیست؟

دوربین مخفی که از آزار خیابانی کلامی بک دختر در مشهد ضبط شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در این ویدئو روایتی از آزار جنسی در پارک ملت مشهد را که به دلیل راه رفتن یکساعته یک خانم با لباس و شلوار گشاد روی داده است، می بینید.

پارک ملت مشهد و دختری که سیبل هجوم کنایه‌های جنسی می‌شود. البته مشخص نیست این ویدئو مستند است یا نه، ولی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته ...

فیلم آزار خیابانی ساختگی بوده؟

بعضی از کانال‌ها در شبکه ‌های اجتماعی از ساختگی و فیک بودن این کلیپ خبر داده اند و مدعی هستند مزاحمان این کلیپ همانند خانمی که در کلیپ قدم میزند، نقش بازی می‌کنند و این ویدئوکلیپ در مدتی طولانی و چند ساعته ضبط شده تا بتواند مزاحمانی پیدا کند و در نهایت با نقش بازی کردن عوامل سازنده، ویدئوی نهایی تهیه شده است.

19074_236

 

عاملان انتشار فیلم مزاحمت خیابانی در مشهد، احضار شده‌اند؟

جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پس از نشر کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت و واکنش‌هایی که در پی داشت، موضوع در دستور کار بررسی دادستانی قرار گرفت و تهیه‌کنندگان ویدئو صبح امروز دعوت شدند. وی افزود: درخصوص معرفی و بیان معضلات فرهنگی و اجتماعی هم نیاز به یکسری راهنمایی و هدایت‌هایی داشتند که با هماهنگی دستگاه‌های دیگر، به نهادهای متولی امر فرهنگی معرفی شدند تا در هنگام تهیه کلیپ‌ها، راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه زهرا فرجی ارسالی در

    اولش که باید اون کسایی که اینکارو میکنن مجازات بشن و دوما چطور لباس خود دختر خانم مناسب نیست تمام سرو سینه اش داره دیده میشه چرا جلوی لباسش باز نبسته خودش باعث شده این اتفاق بیفته پس نمیشه بگیم یک نفر هر دو مقصر هستن پوشش خانم درست نبوده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها