|

علی و مهرداد رفتند حال گوهر سینما چطور است؟

گوهر خیراندیش چند روزی است که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

لینک کوتاه کپی شد

بیتا منصوری از دوستان نزدیک گوهر خیراندیش که این روزها مدام با این بازیگر در تماس است، ابراز خشنودی کرد که حال او بهتر شده است.

این تهیه‌کننده سینما درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، به ایسنا گفت: خوشبختانه حال ایشان از نظر ریه و شرایط تنفس بهتر است و سرفه‌هایشان نیز تا حدودی زیادی بهبود پیدا کرده است.

او ادامه داد: البته از دو روز پیش ایشان دچار تب شده ولی طی صحبتی که با پزشک و پرستارشان داشتیم، جای نگرانی نیست زیرا بازگشت تب در برخی از بیماران کرونایی جزو روند بیماری است به طوری که چند روز بعد از قطع کامل تب، بیمار بار دیگر دچار این عارضه می‌شود و حتی ممکن است بعد از بهبودی کامل، هر از گاهی این اتفاق بیفتد ولی به تدریج فاصله بازگشت تب، بیشتر خواهد شد. همچنانکه برخی از بهبود یافتگان هم هر از چندی دچار سرفه می‌شوند. ظاهرا نشانه‌های مختلف کرونا بعد از بهبودی کامل، ممکن است گاهی اوقات بازگردد ولی آن گونه که پزشک ایشان گفته‌اند، جای نگرانی نیست.

او اضافه کرد: خانم خیراندیش همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند و به تازگی داروهای دیگری برای قطع تب ایشان تجویز شده تا روند بهبودی‌شان زودتر طی شود.

گوهر خیراندیش چند روزی است که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

به گفته دوستانش از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه کننده سینما، این بازیگر که مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرده و همین تاخیر سبب شده که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود ولی خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ریه و شرایط تنفسی‌اش بهتر شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها