|

سردار آزمون خطاب به امیر تتلو؛ "حیوون تر از تو نیست"

امیر تتلو بعد از درگذشت علی انصاریان در کانال تلگرامی خود به او فحاشی کرد که با واکنش تند کاربران مواجه شد

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین مقصودلو یکی از رپر‌ها و خوانندگان زیرزمینی ایرانی بود که از سال‌ ها پیش در بین نسل جوان و نوجوان شهرت یافت، اما پس از مدتی با حاشیه سازی‌های فراوان در داخل کشور، به فکر مهاجرت افتاده و به آن طرف آبی‌ها پیوست.

پس از اینکه مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت تیم پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده و درگذشتند، مقصودلو با انتشار کلمات ناسزا در کانال تلگرامی خود، به این دو چهره معروف و طرفداران تیم پرسپولیس توهین کرد. مقصودلو دلیل فوت این دو ورزشکار مطرح را درگیر شدن طرفداران سرخپوش فوتبال کشور با خودش عنوان کرد و تیم پرسپولیس را هدف واژه‌های اهانت آمیز خود قرار داد.

واکنش تند کاربران به توهین امیر تتلو

در پی این اهانت، کاربران فضای مجازی در تلگرام با برگزاری نظرسنجی تصمیم گرفتند بایکدیگر متحد شوند و کانال مقصودلو را ریپورت کنند تا شبکه  اجتماعی تلگرام، این بستر را نیز برای انتشار محتوا‌های مستهجن بر روی تتلو ببندد.

19302_622

 

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که تتلو به دیگران اهانت کرده و خودخواهانه و خوسرانه به موضوعات اطرافش نگاه می‌کند، بلکه پیش از این نیز کاربران به دلیل انتشار محتوا‌های غیراخلاقی، صفحه مجازی مقصودلو را با فالوور‌های میلیونی ریپورت کردند؛ پس از اینکه او اقدام به ساخت صفحه جدیدی کرد باز هم صفحه‌اش بسته شد و با نام مستعار دیگری در فضای مجازی حضور یافت.

 

سردار آزمون خطاب به تتلو: حیوون تر از تو نیست

سردار آزمون هم در صفحات اجتماعی خود نسبت به فحاشی های امیر تتلو واکنش تندی نشان داد و خطاب به تتلو نوشت: واقعا انسانیتم آرزوست؛ آدم چقدر باید لجن باشه که این 2 ریالی اینجوری می گه؛ لجن ترین آدمی که توی عمرم دیدم....

2

19305_108

ابراز پشیمانی تتلو 

تتلو با اشتراک گذاشتن ویدئویی نوشت: دیدی صورتِ من چقد شکسته ؟ شاید نفر بعدی که میره من باشم ! کسی چه میدونه !! مگه ایناکه رفتن میدونستن !؟

البته این تنها واکنش تتلو به درگذشت علی انصاریان نبود او تتلو با انتقاد از استوری های مردم برای درگذشت انصاریان گفته بود: «استوری ها رو بگذارید یه وقت عقب نمونید.» 

حالا به نظر می رسد تتلو نوعی ابراز همدری کرد. او نوشت: «  کسی چه میدونه !! مگه ایناکه رفتن میدونستن !؟ من که از خدامه. امّا هر بار که قلبم میشکنه قویتر میشم. هر بار که میگذرم از مرگ جاودانه تر ! این موزیک بمونه یادگاری.» 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سردار2تاگل شانسی زدی فازورت داشت فک کردی کی؟؟؟!!!!!!
    اخه توعه جوجه باکی طرف میشی بروباهم سن وسالاخودت زر، زر کن
    والا اخه توروچه به تیکه انداختن؟!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی