|

گریه های مهناز افشار : دلم برای خونه تنگ شده + ویدیو

بغض و گریه مهناز افشار در برنامه گات تلنت ؛ دلم برای خونه تنگ شده

لینک کوتاه کپی شد
1

مهناز افشار بازیگر مطرح و با استعداد تلویزیون و سینما کشورمان که مدت هاست به آلمان مهاجرت کرده و دیگر ایفای نقش کردن در فیلم های ایرانی برایش ممکن نیست . بغض مهناز افشار در سری جدید برنامه گات تلنت با دیدن اجرای شرکت کننده / یاد خونه افتادم . در ادامه شما می توانید ویدیو مربوط به مهناز افشار را در زیر متن مشاهده نمایید:

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

خالکوبی روی بدن مهناز افشار

مهناز افشار عکس قدیمی از بازی خود در صحنه یک تئاتر را منتشر کرد. خانم افشار در اینستاگرام خود عکسی جدیدی از بازی اش در یک تئاتر منتشر کرد. دراین عکس گریم جالب خانم افشار و خالکوبی روی دستش نظر مخاطبانش را به خود جلب کرده است. در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار را در زیر متن مشاهده نمایید:

mahnaz_afshar_1610216304

شلوارک کوتاه مهناز افشار جنجال به پا کرد

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در 21خرداد 1356 در تهران متولد شد. مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشته تجربی گرفت و بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان تعلیم و با گمشده وارد دنیای بازیگری شد او با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید. مهناز افشار با ازدواج با یاسین رامین ، فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت احمدی‌نژاد صاحب دختری به نام لیانا شد. مهناز افشار به تازگی از همسرش جدا شده و در مسابقه استعداد یابی شبکه ام‌بی‌سی پرشیا به داوری مشغول است. مهناز افشار چندی پیش عکسی از خود که در حال دوچرخه سواری بود منتشر کرد و حاشیه ساز شد، ولی بار دیگر مهناز افشار تصویری از تیپ ضد کرونایی خود در باشگاه بدنسازی با شلوارک عجیبش منتشر کرد و توجه همه کاربران را به خود جلب کرد. تصاویر زیر بازگوی همه چیز درباره ی وی است :

file

عکس های مهناز افشار

mahnaz_afshar_1610995967

mahnaz_afshar_1611487576

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها