|

زمان توزیع و تزریق واکسن کرونا کی است؟و اولویت با چه کسانی است؟

واکسیناسیون از امروز آغاز می شود. در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها بیش از کل‌ تاریخ ایران بوده است

لینک کوتاه کپی شد

واکسیناسیون از امروز آغاز می شود

در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها بیش از کل‌ تاریخ ایران بوده است

رئیس جمهوری با بیان اینکه سال آینده سال بهتری در مقابله با کرونا و تحریم‌های شکست خورده، خواهد بود و مردم شرایط بهتری خواهند داشت، تأکید کرد که واکسیناسیون در ایران از روز سه شنبه (امروز) آغاز و به سرعت در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می یابد.  حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های سرمایه گذاری عشایری و روستایی و پروژه های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت تدبیر و امید کار فوق العاده‌ای در روستاها در حوزه‌های برق، آب، گاز، راه‌ها، مدارس، بهداشت، ارتباطات، بوم گردی، اشتغالزایی و صنایع دستی انجام شده است. رئیس جمهوری همچنین با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها بیش از کل تاریخ ایران بوده است، اظهارداشت: تا پیش از دولت یازدهم به 14 هزار روستا گازرسانی شده بود که این رقم اکنون به 32 هزار روستا رسیده است.

چه کسانی اولویت دریافت واکسن کرونا هستند؟

کلیه پزشکان و پرستاران بهیاران و کادر درمان بیمارستان های دولتی و خصوصی و بیمارستان های نیروهای مصلح

به نقل از منابع موثق دسته دوم اولویت دریافت با سالمندان می باشد 

قرار است روزانه 1000 نفر واسن کرونا دریافت کنند.

حسن روحانی، رئیس جمهوری روز دوشنبه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر دستور بهره‌برداری رسمی از 142 هزار طرح‌ اشتغال روستایی و عشایری و طرح‌های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با اعتبار 17هزار میلیارد تومان صادر کرد. با افتتاح این طرح‌ها برای 263هزار نفر در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، منابع طبیعی، گردشگری و بوم‌گردی، اشتغال ایجاد می‌شود. طرح توسعه زنجیره ارزش زعفران در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، مجتمع مشارکتی پرورش ماهی قزل‌آلا در استان کهکیلویه و بویراحمد، طرح توسعه گردشگری و صنایع دستی در استان خراسان شمالی، طرح تولید محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه، طرح گلخانه کوچک مقیاس لیموترش در استان مازندران و طرح خدمات فنی و تخصصی دامپزشکی و گیاه‌پزشکی، طرح طبیعت‌ و بوم‌گردی، طرح خدمات ورزشی، طرح مشاغل خانگی، طرح پرورش دام و طیور، طرح صنایع تبدیلی و گلخانه‌ای، طرح فرش دستبافت و مصنوعات چوبی از جمله پروژه‌هایی بود که با دستور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

حسن روحانی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های سرمایه گذاری عشایری و روستایی و پروژه های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت تدبیر و امید کار فوق العاده ای در روستاها در حوزه‌های برق، آب، گاز، راه‌ها، مدارس، بهداشت، ارتباطات، بوم گردی، اشتغال زایی و صنایع دستی انجام شده است. رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها بیش از کل تاریخ ایران بوده است، اظهارداشت: تا پیش از دولت یازدهم به 14 هزار روستا گازرسانی شده بود که این رقم اکنون به 32 هزار روستا رسیده است. دکتر روحانی افزود: پیشبرد طرحهای اشتغال روستایی نیز بسیار لازم و ضروری بود و امروز در چارچوب این طرحها، 262 هزار اشتغال ایجاد شده است. رئیس جمهور اقدام دولت تدبیر امید در توسعه اشتغال روستایی را برای ایجاد تحول در روستاها لازم و ضروری دانست و گفت: تصمیم دولت برای اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی و اجازه مقام معظم رهبری در این راستا، شرایط مناسبی برای تحول در بخش‌های مختلف روستایی و عشایری ایجاد کرده است. دکتر روحانی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبودی که در اشتغال روستایی احساس می‌شد، ضروری بود که در روستاها شرایط مهیاتری برای اشتغال فراهم شود لذا طرح اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی از اواخر دولت یازدهم مطرح گردید و در طول سه سال گذشته 20 هزار میلیارد تومان وام در اختیار روستاییان عزیز قرار گرفته است. رئیس جمهور گفت: وام‌هایی که به روستاییان پرداخت شده، موجب ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، بوم‌گردی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی و گلخانه‌ای شده است./پایگاه اطلاع رسانی دولت

منبع:روزنامه ایران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها