|

رضا اسلامی استاد دانشگاه شهید بهشتی به چه مجازاتی محکوم شد؟

رضا اسلامی استاد دانشگاه شهید بهشتی به زندان و محکومیت از تدریس محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر گرجی ازندریانی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور در اینستاگرام خود اعلام کرد که رضا اسلامی، استاد دانشگاه شهید بهشتی به اتهام «همکاری با دولت متخاصم» به هفت سال حبس، محرومیت از تدریس و ممنوع الخروجی محکوم شد.

30

 

اتهام دکتر رضا اسلامی چه بود؟

پرونده رضا اسلامی استاد دانشگاه شهید بهشتی با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی ارجاع شد.

 

رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع رضا اسلامی با اعلام این خبر گفت: موکل اردیبهشت ماه امسال توسط مأموران امنیتی بازداشت شد که پرونده وی پس از تکمیل تحقیقات در مرحله دادسرا، با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد.

وی افزود: موکل در کیفرخواست صادره از سوی دادسرا به همکاری با دولت متخاصم آمریکا متهم شده است.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: این پرونده برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

31

رضا اسماعیلی در دانشگاه بازداشت شد؟

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره بازداشت رضا اسلامی استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: ادعای دستگیری در دانشگاه تکذیب می‌شود و دستگیری در دانشگاه انجام نشده است و چه کنیم با کسانی که شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی می‌کنند و بازداشتی در خارج از دانشگاه بوده است. حضور ضابطان در دانشگاه برای این بود که بعد از بازداشت فرد اقرار کرده که بخشی از اسناد مجرمانه را در اتاق کارش در دانشگاه دارد و برای دستیابی به این اسناد، آن‌ها را از اتاقش برداشتند و اینگونه بود که سرو صدا راه انداختند. طبق قانون مجاز به دستگیری افراد در دانشگاه نیستیم اما وقتی فرد اقرار کرده اسناد مجرمانه را در دانشگاه داشته آیا باید برویم آن ‌را برداریم یا نه؟ اگر بمب هم بود، برای خنثی‌سازی آن نباید برویم؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی وطن ارسالی در

    هر کس خیانت بکنه ورای از حکومت باید رحم نکرد بهش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها