|

قتل و تجاوز جنسی

مادر دیوانه با دوست پسرش کودکان خود را شکنجه می کرد!

یک زن و مرد جوان پسر 13 ماه خود را به قتل رساندند و برادر دوقلوی او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. در اینجا ماجرای پیش آمده در این واقعه…

لینک کوتاه کپی شد

جیمز ادوارد و لیزا ماری، پسران 12 ماهه خود زایار و زیون را مورد آزار و اذیت قرار دادند و طبق گفته پزشکان 21 شکستگی در دنده ها و استخوان ران بدن آنها ایجاد کردند. 

لیزا که به تازگی وارد رابطه با دوست پسر خود جیمز شده بود، به کودک آزاری و قتل درجه یک زایار و کودک آزاری درجه یک به برادر دوقلوی او، متهم شد.

نیروی پلیس همچنین در تحقیقات خود متوجه شد که هر دو برادر از ناحیه گوش دچار آسیب شده و اختلالاتی در قدرت شنوایی شان نیز به وجود آمده است.

این کودک آزاری در 28 ژانویه به پلیس گزارش داده شد و آنها در مواجه با کودکان متوجه شدند که هر دو به شدت دچار آسیب شده اند. در پی آن، هر دو برادر به بیمارستان منتقل شدند و در همان جا زایار به علت صدماتی که طی تجاوزات جنسی به او وارد شده بود، جان خود را از دست داد. 

نیروی پلیس زمانی که به خانه این دوجنایتکار روان پریش رسیدند، متوجه شدند که جیمز فرار کرده و در نتیجه تنها توانستند لیزا را دستگیر کنند. 

افسری که بر روی این پرونده کار می کرد در این باره گفت: "این بدترین مورد کودک آزاری است که تا به حال دیده ام " 

خانواده لیزا در مورد او اظهار کردند که او دارای بیماری اوتیسم بوده و جیمز او را به این کار ترغیب کرده است. 

پزشک قانونی پرونده نیز در این باره گفت: " این جراحات نمی تواند کار یک مادر عادی با عقل سلیم وعواطف مادرانه باشد. او قطعا به علت ناتوانی های ذهنی خود تحت فشار جیمز قرار گرفته و نفهمیده که چه بلایی را بر سر فرزندان کوچک و زندگی خود آورده". 

دادستان پرونده نیز در این باره گفت: زایار 12 ماهه در حقیقت نصف زندگی کوتاه خود را با صدمات ناشی از تجاوزات جنسی مکرر سپری کرد"

نیروهای پلیس پس از ادامه تحقیقات خود سرانجام توانستند جیمز را پیدا و راهی زندان کنند. 

0_Mother-boyfriend-bound-over-for-trial-in-child-abuse-homicide-case-involving-twinsA-mother-and-h (1)0_Mother-boyfriend-bound-over-for-trial-in-child-abuse-homicide-case-involving-twinsA-mother-and-h0_Mother-boyfriend-bound-over-for-trial-in-child-abuse-homicide-case-involving-twinsA-mother-and-h (2)0_Mother-boyfriend-bound-over-for-trial-in-child-abuse-homicide-case-involving-twinsA-mother-and-h (3)0_Mother-boyfriend-bound-over-for-trial-in-child-abuse-homicide-case-involving-twinsA-mother-and-h (4)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها