|

جزئیاتی جدید از همسان سازی حقوق بازنشستگان

بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد. علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین پیگیری‌های مجلس به ویژه کمیسیون متبوعش برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: دولت بدهی‌های به سازمان تامین اجتماعی دارد که به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اعتقاد داشته و متعهد است.

وی درباره رقم بدهی دولت به تامین اجتماعی، اظهار داشت:این رقم در حدود ۹۰ هزار میلیارد است که دولت قرار شده این بدهی را پرداخت کند تا بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده انجام شود.

نماینده ساری در مجلس افزود: بنده پس از رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس با آقای سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی صحبت کرده‌ام و وی بیان کرد رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده که بحث همسان سازی و رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

منبع: بازار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرج ارسالی در

    ان شاالله که قولهایی که در مورد رفع تبغیض. در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی. نسبت به کشوری ها. و لشگریها. قراره که انجام بشه. به این قولها پس از سالیان دراز. وفا کنند. همه نا ایرانی هستیم. همه جوانی خود را صرف کار. و تلاش برای این کشور. کرده ایم کارگر بازنشسته را. نگذارید نزد خانواده اش. بیش از این شرمندگی. بکشد. ما مفت خوری نکرده. ایم والله. شب نخوابی کرده ایم. این مملکت با عرق پیشانی ما اباد شده است این تبعیض درد اور. را. از بین ببرید. عدالت مزذی را. هر چند دیر. ولی اجرا. کنید

  • ناشناس ارسالی در

    وعده سرخرمن دیگه کافیه.ما بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار همسانسازی حقوق خود همانندبازنشستگان کشوری و لشکری هستیم.قبل از 1400همسانسازی را انجام دهید احکام جدید را بزنید.فروردین 1400 پولش رو پرداخت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها