|

درمان رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی حق مسلم بیمه شدگان

بازنشستگان مشهدی از اعلام درمان رایگان در برخی شهرهای کشور تقدیر کردند .

لینک کوتاه کپی شد

بازنشستگان مشهدی از اعلام درمان رایگان در برخی شهرهای کشور تقدیر کردند و افزودند: امیدواریم قانون الزام و درمان رایگان در همه کشور اجرایی شود. جمعی از بازنشستگان کارگری خراسان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اعلام رایگان شدن درمان در بخش دولتی در برخی شهرهای کشور، ابراز خرسندی کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: درمان رایگان، حق مسلم بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی است و براساس قانون الزام، باید صفر تا صد درمان در سراسر کشور رایگان باشد؛ ما از موضع سازمان در رایگان کردن درمان در برخی شهرها قدردانی می‌کنیم و انتظار داریم به زودی، درمان رایگان به‌طور کامل محقق شود.

بازنشستگان تاکید می‌کنند: درمان رایگان، به معنای اجرای دقیق قانون الزام تامین اجتماعی و حذف کالایی‌سازی درمان است؛ یعنی بیمه شده در سراسر کشور بتواند از تمام بخش‌ها، خدمات درمانی را رایگان و بدون پرداخت ریالی هزینه دریافت کند. یک سوم حق بیمه ما بابت درمان اخذ می‌شود و بنابراین باید درمان رایگان، در همه جا اجرایی شود.

روز گذشته (بیستم بهمن ماه)، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح پلی کلینیک تخصصی شهدای رباط کریم، اظهار داشت: یکی از تصمیم‌های قطعی ما در حوزه درمان این است که در هر شهرستانی که بیمارستان نداریم، درمان بیماران در بیمارستان‌های دولتی رایگان باشد و در شهرهایی که بیمارستان داریم، برای افراد بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد بود.

منبع: ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی