|

ماسک n99 بدون سوپاپ ، بهترین انتخاب برای کرونا !

ماسک n99 می تواند 99% درصد ذرات را فیلتر کند که بسیار برای ویروس ها و باکتری ها مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد

بهترین ماسک برای کرونا کدام است؟

این سوالی است که این روزها خیلی ها می پرسند. شکی نیست که بهترین راه پیشگیری از کرونا زدن ماسک در فضاهای عمومی است.اما بهترین ماسک برای پیشگیری و مقابله با کرونا کدام است و چه شرایطی باید داشته باشد.

ماسک های بهداشتی به صورت کلی به دو نوع ماسک سه لایه و ماسک فیلتر دار تقسیم بندی می شوند.

ماسک سه لایه با نام های ماسک پرستاری ، جراحی یا پزشکی نیز شناخته می شود. هر چند زدن این ماسک می تواند کمک بزرگی به عدم انتشار ویروس باشد. ولی باید به این نکته توجه داشت که این ماسک فیلتر قوی ای ندارد. در ضمن به دلیل شکل آن از بالا و پایین ماسک منافذی وجود دارد که احتمال سرایت ویروس ها را بالا می برد.

انتخاب بهتر ماسک های فیلتر دار هستند. این ماسک ها با گرید های n95  و n99  دسته بندی و تولید می شوند. عدد جلوی حرف N به زبان ساده بیانگر توان فیلتراسیون این ماسک هاست یعنی ماسک n99  می تواند 99% درصد ذرات را فیلتر کند که بسیار برای ویروس ها و باکتری ها مناسب است.

آیا ماسک n99  بهترین انتخاب برای کرونا ست؟

این حرف تا حد زیادی درست است. اما باید در نظر داشت که هدف از ماسک زدن در دوران کرونا دو گانه است:

  1. محافظت شخص در برابر محیط آلوده
  2. محافظت دیگران در برابر شخص آلوده

اکثر ماسک های فیلتر دار داری قطعه ای به نام سوپاپ هستند . که وظیفه آن تخلیه هوای داخل ماسک است . حال در نظر بگیرید که فردی مبتلا به کرونا یا ناقل این بیماری است. اگر این شخص ماسک سوپاپ دار زده باشد ویروس ها از طریق سوپاپ به محیط انتقال می یابند و هدف دوم از زدن ماسک رعایت نمی شود.

بنابراین برای حفاظت دیگران در برابر شخص آلوده ، ماسک باید بدون سوپاپ باشد.

ماسک n99  بدون سوپاپ :

بدون شک ماسک n99 بیشترین قدرت فیلتر کردن را داراست . و در صورتی که بدون سوپاپ باشد منفذی برای آلوده کردن محیط هم وجود نخواهد داشت.

تولید ماسک n99 نیاز به تکنولوژی نانو الیاف دارد. خوشبختانه چند سالی است که یک شرکت دانش بنیان ایرانی با دستیابی به این تکنولوژی موفق به تولید ماسک های n99  در کشور شده است. از قضا ماسک های تولید شده در این شرکت از موسسه های بین المللی ( مثل آزمایشگاه نلسون امریکا ) نیز تاییدیه دریافت کرده اند. شرکت نانو تار پاک یا به اختصار نانو پاک به تازگی ماسک های n99  بدون سوپاپ نیز تولید می کند . و مناسب با نیاز جامعه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ماسک نانو پاک می توانید به سایت ابزار ماتریس یا لینک های زیر مراجعه نمایید:

همه محصولات ماسک نانو پاک

ماسک n99 بدون سوپاپ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی