|

(عکس) تیپ منشوری و کاملا متفاوت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با انتشار تصویری جالب به برگزیدگان جشنواره فجر تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد
1
تصویر جدید و جالب الناز شاکردوست که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را ببینید.
 
الناز شاکردوست بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی تصویری جالب از خود برای تبریک به منتخبان جشنواره فیلم فجر به اشتراک گذاشت که در توضیح آن نوشت :

از صمیم قلبم تبریک میگم به تک تک منتخبین جشنواره...مبارک تون باشه عزیزان... من افتخار می کنم که عضو کوچک این خانواده هستم ... خسته نباشید هم میگم به برگزارکنندگان مراسم در این روزهای سخت ... خــدا ، حافظِ سینمادوستان و عاشقان سینما باشه همیشه

25

الناز شاکردوست در جشنواره امسال موفق به دریافت جایزه ای نشد و نسبت به نامزد نشدن هوتن شکیبا نیز معترض بود.

 

الناز شاکردوست در جشنواره فجر سی و نهم

الناز شاکردوست که در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر در دو فیلم «تی‌تی» و «ابلق» با هوتن شکیبا همبازی بود، در متنی ستایش‌آمیز نسبت به شکیبا، به نامزد نشدن او در این دوره از جشنواره اعتراض کرد.

شاکردوست در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هوتن شکیبا نوشت: «در بُهْتِ ندیدنِ اسمِ تو، حتی ثانیه‌ای نتوانسته‌ام بابت کاندیدا شدنِ خودم خوشحالی کنم، چراکه نتیجه باور مخاطب از نقشم را جدا از همبازی خود نمی‌دانم. هیچ نقشی بدون مکمل خود کامل نیست، همچون فایٔزه و عبدالحمید «شبی که ماه کامل شد»، تی تی و امیرساسان «تی تی»، راحله و علی «ابلق»، مگر می‌شود این نقش‌ها را جدای یکدیگر دانست؟! ما همچون دو طفل معصوم، کودکانه جهان ِفیلم‌های‌مان را زندگی کرده‌ایم و از هیچ تغییری نترسیده‌ایم.

XWf8eWV-0

من همیشه سکوت کرده‌ام، ولی این بار معرفت اجازه نداد تا شهادت ندهم به تلاشِ بی‌وقفه‌ات، به بازیگریِ قدرتمندت و به شکیبا بودنت هوتن، از تو ممنونم.»

هوتن شکیبا نیز این متن شاکردوست را پاسخ داد و این‌گونه نوشت: «الناز جان شاکردوست، اشکم سرازیر شد… از متنی که از دلت اومد. بامعرفت. حال دلمون ولی خوبه. مگه ما از هنر چی می‌خواهیم؟ فقط من و تو می‌دونیم سختی‌هایی که کشیدیم ثمرش رو دیدیم. ثمرش توی دلمونه. توی خاطراتمون. که برای دل مردم بوده. شاد باشی و باعث افتخار بمونی همیشه که لایق بهترین‌هایی.»

الناز شاکردوست در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر با دو فیلم «تی‌تی» و «ابلق» حاضر بود و برای بازی در نقش اصلی «ابلق»، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد، اما هوتن شکیبا با وجودی که بازی‌اش در هر دو فیلم به خصوص «ابلق» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اما نامزد سیمرغ نشد و همین امر انتقادات و شایعات فراوانی را درباره عملکرد هیات داوران به وجود آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها