|

مادر 11 فرزند همچنان به دنبال بچه دار!

یک مادر 23 ساله در حال حاضر دارای 11 کودک است و همچنان امیدوار است که به کمک رحم جایگزین صاحب ده ها فرزند دیگر شود. در اینجا نگاهی به…

لینک کوتاه کپی شد

کریستینا اوزتورک بیست و سه ساله با همسر ثروتمند خودکه صاحب هتل گالیپ اوزتورک در ساحل باتومی در جمهموری شوروی جورجیا زندگی می کند. او پس از آوردن 11 فرزند که یکی از آنان به کمک رحم جایگزین به دنیا آمده،همچنان می خواهد تا صاحب فرزندان بیشتری شود. 

این زن جوان که اصالتا اهل مسکوی روسیه است، هنگامی که برای استراحت به بهشت نیمه گرمسیری دریای سیاه لاس وگاس به همراه همسر خود سفر کرد، یک مادر تنها بود. 

همسر او نیز در توئیتی درمورد کریستینا نوشت: " او در عین حال که یک زن خجالتی و مرموز است، همیشه لبخند به لب دارد ، زندگی من درکنار او آسان تر و قشنگ تر شده و هر دوی ما عاشق این هستیم که فرزندان زیادی را در کنارهم بزرگ کنیم". 

همچنین کریستینا در مورد همسر خود گفت که هیچ مشکلی با تفاوت سنی بالای او با خود ندارد و آرزو دارد که یک خانواده بزرگ را در کنار او تشکیل دهد. 

آنها در توئیتی در صفحات اجتماعی نوشتند که آرزوی داشتن 105 فرزند را را دارند اما پس از به پا شدن مباحثات جنجال بر انگیز در این باره اظهار کردند که این موضوع تنها یک شوخی بوده. 

در واقع آنها پس از به دنیا آوردن چند فرزند اول خود، متوجه شدند که خیلی بیشتراز توانایی خود در تولید مثل، خواستار بچه دار شدند اند و از این رو تصمیم گرفتند تا از رحم های جایگزینی استفاده کنند که برای هر فرزند باید چیزی در حدود 7 هزار پوند، هزینه کنند. 

0_PAY-Newsflash-SurrogateMothers-17

همه مادران داوطلب نیز، پیش از به دنیا آوردن بچه هایی که به لحاظ ژنتیکی از کریستینا و همسرش هستند، نزد یک پزشک می روند و مراحل قانونی تحویل نوزدان به این زوج را طی می کنند.

به علاوه کریستینا در این باره نوشت: " ما قطعا قصد نداریم 105فرزند داشته باشیم اما یا اطمینان می توانم بگویم که ده فرزند برایمان کافی نیست اما هنوز بر سر تعدادشان به توافق نرسیده ایم". 

همسر کریستینا نیز در یکی از مصاحبه هایی که با او در این باره صورت گرفت، اعتراف کرد که تامین نیاز های مالی و رفاهی یک خانواده به شدت دشوار است و او در ابتدا پیش از اینکه چیزی در مورد رحم جایگزین بداند، قصد داشت تا هر سال صاحب یک فرزند شود. 

از این رو آنها تصمیم گرفتند تا به کلینیکی مراجعه کنند که در آن از رحم زنان جوان سالم به لحاظ فیزیکی و بدون اعتیاد به عنوان رحم جایگزین استفاده می شودکه در این میان، یکی از مادران پس از بارداری از تحویل فرزند خود منصرف شده بود اما از آنجایی که به طور قانونی مدارک مربوط به این فرایند را امضا کرده بود، در نهایت قبول کرد که چاره ای جز تحویل فرزند خود به کریستینا و گالیپ ندارد. 

کریستینا همچنین در این راستا ادعا کرد که با وجود ثروت زیاد همسرش، هرگز برای فرزندانش پرستار نمی گیرد و علی رغم خستگی مفرط خود در پیان روز، از وقت گذراندن بافرزندان خود لذت بی شماری می برد.  

1_PAY-Newsflash-SurrogateMothers-04https___www.unilad.co.uk_wp-content_uploads_2021_02_mum-of-100-1-702x369NINTCHDBPICT0006356907241_PAY-Newsflash-SurrogateMothers-01

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها