|

آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

پرکاربردترین زبان استفاده شده در بسیاری از کشورهای دنیا است و علاوه بر آن به عنوان زبان رسمی در دانشگاه‌ها، مجامع مختلف، جلسات سیاسی…

لینک کوتاه کپی شد

این روزها با آشکار شدن اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و ضرورت تسلط بر آن، بسیاری از آموزشگاه‌ها اقدام به آموزش آنلاین انگلیسی کرده‌اند.

این زبان، پرکاربردترین زبان استفاده شده در بسیاری از کشورهای دنیا است و علاوه بر آن به عنوان زبان رسمی در دانشگاه‌ها، مجامع مختلف، جلسات سیاسی بین‌المللی و مکان‌های دیگر به کار برده می‌شود.

شاید از دلایل انتخاب شدن زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و سیاسی بین‌المللی سوال کنید که در جواب باید بگوییم؛ مهمترین دلیل انتخاب انگلیسی به عنوان زبان رسمی دنیا، آسان بودن گرامر آن و کوتاهی دوره آموزشی زبان انگلیسی در مقایسه با زبان‌های زنده دیگر مانند فرانسوی است.

از سوی دیگر به دلیل رواج زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای دنیا، اهمیت یادگیری آن چند برابر شده است.

اگر بر این زبان شیرین، پرکاربرد و در عین حال آسان تسلط داشته باشید، می‌توانید به کشورهای مختلفی سفر کنید، کتاب‌ها و فیلم‌های ترجمه نشده را به زبان اصلی بخوانید یا تماشا کنید، در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر سراسر دنیا پذیرش بگیرید و به عنوان مثال برای گرفتن ویزا با مشکلات کمتری روبرو شوید.

04

 

بسیاری از کسانی که به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم نیاز یا علاقه دارند، با توجه به وجود مشغله‌های زیاد در زندگی مدرن و مشکلاتی مانند کمبود وقت نمی‌توانند از حضور در کلاس‌های آموزش مکالمه برای بزرگسالان بهره ببرند و برخی از آن‌ها همواره در حسرت یادگیری این زبان باقی می‌مانند.

ابداع روش‌های جدید مانند آموزش آنلاین انگلیسی مشکل بسیاری از علاقه‌مندان به این زبان را حل کرده است. آموزشگاه‌ها و مراکز مختلفی ادعا دارند که زبان انگلیسی را با روش‌های موثر به صورت آنلاین و بدون دردسر آموزش می‌دهند. اما آیا ادعای همه آن‌ها درست است؟ چگونه می‌توان به یک آموزشگاه اعتماد کرد؟

مرکز آموزشی زبان المپ که یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزشی است با استفاده از روش‌های جدید و اساتید مجرب اقدام به آموزش مکالمه برای بزرگسالان و آموزش تضمینی زبان انگلیسی در سطوح مختلف می‌کند. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی آموزشگاه المپ به شرح مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان بپردازیم.

مزایای آموزش آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین و غیر حضوری مزایای فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، صرفه‌جویی در زمان و یادگیری زبان در هر مکان و زمانی است.

بسیاری از افراد شاغل، دانشجو، دانش‌آموز و حتی افراد عادی به خاطر کمبود وقت نمی‌توانند در زمان‌ مشخص شده، در کلاس‌های حضوری زبان آماده شوند و مسیرهای طولانی را برای رسیدن به آموزشگاه طی کنند.

شرکت در کلاس‌های آموزش زبان آنلاین علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، این امکان را به زبان‌آموز می‌دهد که در هر مکانی در کلاس حضور داشته باشد و حتی بعد از اتمام کلاس، بهره لازم را از آموزش‌های داده شده ببرد و چندین مرتبه به تماشای آن‌ها بنشیند.

همچنین شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش زبان می‌تواند برای کسانی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند و تمایلی به شرکت در کلاس‌های حضوری ندارند نیز بسیار مفید باشد.

گروه دیگری از افراد به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند، اما به خاطر شرایط جسمی ویژه مانند معلولیت یا بیماری، حضور در کلاس‌های زبان برای آن‌ها امری زمانبر و طاقت فرسا است.

 

تشکیل کلاس‌های متعدد آموزش آنلاین انگلیسی سبب شده است تمام افرادی که تمایل دارند بر زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا سوم خود مسلط شوند، در هرجا که هستند بدون محدودیت سنی، زمانی و مکانی در دوره‌های آنلاین زبان حضور داشته باشند.

03

حتی شما در خارج از کشور نیز می‌توانید در دوره‌های آموزش آنلاین زبان مانند المپ شرکت کنید و از این نظر هیچ محدودیتی نداشته باشید.

ویژگی‌های ممتاز المپ در مقایسه با سایر آموزشگاه‌های زبان

اجازه دهید ببینیم المپ به عنوان یک مرکز معتبر آموزش آنلاین انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند.

هماهنگی زمان برگزاری کلاس‌ها با برنامه زبان‌آموز

ممکن است بعد از ثبت‌نام در کلاس زبان و پس از گذشت چند جلسه اول دریابید که این روش تدرس، محیط آموزشگاه یا مدرسان آن برای شما موثر و مناسب نیست و تنها وقت و هزینه خود را با ادامه دادن آن هدر می‌دهید. اما یک آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین نکته برای مناسب بودن یک آموزشگاه زبان، هماهنگی زمان برگزاری کلاس‌های آن با برنامه زندگی شما است.

ممکن است یک مرکز آموزشی که از دید بسیاری از مردم جزو بهترین آموزشگاه‌های زبان است به دلیل هماهنگ نبودن زمان برگزاری کلاس‌های آن با برنامه زندگی شما گزینه مناسبی برایتان نباشد. پس زمان برگزاری کلاس‌ها یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک کلاس زبان مناسب است. به ویژه برای افرادی که دنبال یک کلاس آموزش آنلاین انگلیسی کودکان می‌گردند.

02

 

روش تدریس در آموزشگاه مورد نظر

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام انتخاب یک کلاس آموزش آنلاین انگلیسی به آن توجه داشت، روش تدریس در آن مرکز است.

روش تدریس بیشترین تاثیر را در یادگیری شما دارد و بهتر است با توجه به هدف خود از آموزش آنلاین انگلیسی، آموزشگاهی را انتخاب کنید که طبق روش‌های نوین روز این کار را انجام می‌دهد.

به عنوان مثال اگر قصد شما از یادگیری زبان، مکالمه است باید در دوره‌هایی شرکت کنید که تمرکز اصلی آن‎ها روی این مهارت باشد.

مدرسان دوره

اساتید هر آموزشگاه یکی از مهمترین ملاک‌های انتخاب یک کلاس زبان خوب هستند. امکان دارد یک مرکز از نظر معیارهای ذکر شده در بالا بهترین انتخاب باشد، اما مدرسان آن از نظر سطح علمی و طرز بیان مناسب نباشند.

اساتید آموزش آنلاین زبان باید علاوه بر برخورداری از سطح علمی بالا، توان انتقال داده‌های خود را به زبان‌آموز داشته باشند و بتوانندی آن‌ها را به شکل قابل فهم برای زبان‌آموز بیان کنند.

قیمت مناسب

اگر یک کلاس زبان از هر نظر عالی باشد اما در ازای آموزش ارائه شده، از زبان‌آموزان مبالغ بالا و غیرمعقولی بگیرد، انتخاب شایسته‌ای نیست. آموزشگاه خوب آموزشگاهی است که ضمن برخورداری از ملاک‌های فوق، شهریه‌ آن معقول بوده یا حتی به نسبت سایر مراکز پایین‌تر باشد.

01

المپ بهترین انتخاب بزرگسالان برای آموزش مکالمه

المپ یک مرکز معتبر آموزش آنلاین انگلیسی بوده که نام آن کوتاه شده کلمات Learning Map به معنی نقشه یادگیری است و با استفاده از موثرترین روش آموزشی سعی دارد علاوه بر آموزش زبان به بهترین و آسانترین روش، برای اساتید مجرب به صورت دورکاری اشتغال ایجاد کند.

المپ محدودیت‌های زمانی و مکانی را برداشته و امکان آموزش مکالمه برای بزرگسالان را در هر نقطه از دنیا و هر زمان فراهم کرده است. با شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین انگلیسی در المپ، علاوه بر سازماندهی برنامه آموزشی خود، از بهترین روش و اساتید فعال در حوزه زبان انگلیسی بهره‌مند خواهید شد.

این آموزشگاه با همکاری شرکت دولینگو دوره های آنلاین آموزش بزرگسالان خود را که شامل Elementary،PRE Intermediate، Intermediate، Upper Intermediate و Advance می‌شود، را با راه اندازی کرده است . این دوره ها بنحوی طراحی شده اند که زبان آموز پس از گذشت این دوره‌ها می‌تواند با نمره قابل قبول در آزمون های بین للملی آیلتس یا دولینگو پذیرفته شود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های المپ نسبت به سایر مراکز آموزش آنلاین انگلیسی، امکان شرکت در سه جلسه اول به صورت رایگان برای متقاضیان یادگیری زبان است.

شرکت در این سه جلسه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به فرد کمک می‌کند آموزشگاه  را از مناظر مختلف مورد بررسی قرار دهد و با اطمینان خاطر اقدام پرداخت شهریه  در دوره‌های آنلاین المپ کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی کلینی ارسالی در

    حقیقتا تیم خوب و حرفه ای دارند .

  • Sonia ارسالی در

    خیلی به زبان آموز هاشون احترام میزارن و واقعا دغدغشون اینه ک ما یاد بگیریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها