|

گزارش و قیمت لحظه به لحظه سهام شرکت ها در بورس یکشنبه 26 بهمن

گزارش بازار بورس تهران امروز یکشنبه 26 بهمن 99؛ آخرین قیمت سهام شرکت ها در بازار امروز

لینک کوتاه کپی شد

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز کار خود را با رشد حدود هشت هزار واحدی آغاز کرد، اما بعد از گذشت ۱۵ دقیقه ورق برگشته و شاهد کاهش قیمت سهام در اغلب نماد‌ها و رسیدن آن‌ها به قیمت منفی دو درصد و تشکیل صف فروش هستیم. طوری که تعداد نماد‌های قرمز به دو برابر نماد‌های سبزرنگ رسیده است. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه شاخص به رشد چهار هزار واحدی بسنده کرده و ۳۰ صدم درصد افزایش دارد. شاخص هم‌وزن بیشتر و ۵۴ صدم درصد رشد کرده است. تا اینجای کار شتران، ومعادن، خساپا، خودرو، شبندر و فخاس بیشترین تاثیر مثبت و کگل به تنهایی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشته‌اند.

افزایش سرمایه 962 درصدی بمپنا

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت تولید برق عسلویه مپنا درصد افزایش سرمایه: 962 درصد محل تامین: سود انباشته

ساعت 10

بازار بورس تهران مجددا با افزایش تقاضا و قدرت نمایی خریداران همراه شد و اکنون شاهد عقب نشینی فروشندگان در کلیت روند معاملاتی بزرگان و کوچک ها هستیم، بطوری در عمده نمادهای بازار نظاره گر حرکت از محدوده منفی به سمت مثبت هستیم.

 

ساعت 10:30

بازار بورس تهران امروز با افزایش عرضه و تقاضای بسیاری زیادی مواجه بود اما در این دقایق با غلبه فروشندگان و سیو سود برخی از سهامداران در برخی از نمادهای بزرگ دنبال می شود و شاهد رشد بیش از 8 هزار واحدی شاخص کل و قرار گرفتن نماگر بورس در سطح 1 میلیون و 270 هزار واحد هستیم.

بنظر نیمه دوم بازار با قدرت نمایی پول های وارد شده به بازار در این روزها و تکمیل خرید سهامداران، با ارزش معاملات قابل توجهی همراه باشیم. در این دقایق جمع صف‌های خرید حدود هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و 575 میلیارد تومان بوده است.تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش تپکو، وسکرد و وهنر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از 985 میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید کزغال، وسپهر و شبندر می باشد.نمادهای در حال صف خرید در این دقایق، کطبس، غبشهر، وتوکا، غدیس و خنصیر می باشد.نمادهای در حال صف فروش در این دقایق، کمینا، غپآذر، شصفها و واحیا می باشد.ارزش معاملات بورس و فرابورس در این دقایق بیش از9 هزار میلیارد تومان است

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی