|

لیست فینالیست های فصل دوم عصر جدید؛ زمان فینال مشخص شد

فینالیست های فصل دوم عصرجدید معرفی شدند و زمان پخش فینال هم اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

با پایان مرحله نیمه نهایی عصر جدید فینالیست های فصل دوم عصر جدید معرفی شدند. نکته جالب در این فصل عصر جدید توجه ویزه داوران به اجراهای گروهی بود به نحوی که در بین 5 اجرایی که به فینال راه یافتند تنها یک اجرای انفرادی وجود دارد و مابقی اجراها گروهی بودند.

بعد از معرفی آخرین فینالیست مرحله دوم عصر جدید شیوه برگزاری مرحله بعد و زمان آن اعلام شد.

گروه مجاز علی فریادی را شکست داد

علی فریادی و گروه مجاز در یک رقابت بسیار نزدیک با هم موفق به کسب بیش از دو میلیون رای شده و درنهایت گروه مجاز با کسب 2641277 رای توانست جزو فینالیست های فصل دوم عصر جدید شوند.

گروه-مجاز-و-علی-فریادی

عرفان طهماسبی هم فینالیست شد

عرفان طهماسبی و بهاره سرگلزایی گروه دوم بودند که با کسب بیش از دو و نیم میلیون رای، رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته باشند و در نهایت عرفان طهماسبی با کسب 2541062 رای موفق به حضور در جمع فینالیستهای فصل دوم شود.

عرفان-طهماسبی-و-بهاره-سرگلزایی

دختران نیجا پیروز نبرد با نسل جدید

گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید در برنامه سوم مرحله نیمه نهایی عصر جدید به رقابت با هم پرداختند و سرانجام دختران کم سن و سال اهل استان البرز با 2 میلیون و 564 هزار و 840 رای به فینال رسیدند و نسل جدیدی ها با 2 میلیون و 358 هزار و 69 رای حذف شدند.

42652_644

جوانمردان ایران زمین یا اسرا جلیلیان؟

در دومین برنامه نیمه نهایی اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران‌ زمین وارد رقابت مردمی شدند که در نهایت ورزشکاران باستانی با 2 میلیون و 556 هزار و 672 رای برنده شدند. دختر 10 ساله کرمانشاهی در این رقابت 2 میلیون و 395 هزار و 747 رای آورد.

42653_682

ستارگان هشتم هم فینالیست شدند

در برنامه اول از مرحله نیمه نهایی عصر جدید گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم به مرحله نظرسنجی راه یافتند که دختران مشهدی به فینال رفتند. آنها 2 میلیون و 683 هزار و 254 رای آوردند. گروه قشقایی در این رقابت 2 میلیون و 318 هزار و 997 رای کسب کرد.

42651_371

 

زمان برگزاری فینال فصل دوم عصر جدید

فینال برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی،  عید مبعث از شبکه سه سیما پخش می شود و سپس با توجه به آراء مردم، قهرمان این دوره عصر جدید از میان پنج فینالیست مشخص خواهد شد. پخش عصر جدید تا پایان سال، با ویژه برنامه های مختلفی از جمله مستند فینالیست ها و باشگاه مهارت، شنبه ها و یکشنبه ها ادامه دارد و برنامه اعلام برنده فینال در شب سال تحویل خواهد بود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها