|

رصد بازار

قیمت لحظه ای بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99 به صورت لحظه ای چند اسست؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99 چند است؟ امروز دوشنبه 27 بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در بازار اندکی کاهش داشته است. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. اگرچه این رمز ارز حدود 12 سال پیش اختراع شده است اما عمده رواج و شناخته شده بودن آن مربوط به دو سه سال اخیر می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای دوج کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99

همانطور که می دانید بیت کوین و سایر رمز ارز ها یا ارز های دیجیتال همچون دلار ، یورو و طلا به صورت لحظه ای نوسان دارند. گاهی شاهد رشد و گاهی شاهد افت قیمت در این بازار ها هستیم. به همین دلیل اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید بایستی به صورت لحظه ای قیمت بیت کوین و سایر رمز ارز ها را رصد کنید. در ادامه ما به بررسی قیمت لحظه ای بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99 می پردازیم.

امروز دوشنبه 27 بهمن 99 قیمت بیت کوین برابر با 47,023 دلار می باشد. معادل قیمت بیت کوین به تومان برابر است با ۱,۲۸۰,۵۷۶,۷۴۰ تومان . توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین به صورت لحظه ای در حال تغییر و نوسان است. ما سعی داریم تا جدید ترین و به روز ترین قیمت ها را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. در ادامه به تغییرات و نوسانات قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 27 بهمن 99 توجه داشته باشید. 

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

تغییرات قیمت بیت کوین

Capture

بین کوین چیست؟

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷۱.۸۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۶۰.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۶,۸۰۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۲۵۰ تومان معادل ۱,۲۷۵,۳۷۲,۷۷۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۰.۲۷ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱.۴۴% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹(14 February 2021) معادل ۴۹,۴۸۵.۱۷ دلار بوده که همینک %۵.۴۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی bitFlyer با سهم %۶۴.۶۸ از حجم معاملات روزانه است.

پیشنهاد می شود: قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه 27 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها