|

نگرانی عجیب دوست دختر بکهام!

طرفداران رومئو بکهام علاقه زیادی به خالکوبی جدید او نشانداده اند اما دوست دختر او نگران است که این خالکوبی به جریان خون او آسیب برساند.

لینک کوتاه کپی شد

رومئو بکهام، پسر دیوید بکهام که اکنون 18 سال دارد، با رونمایی از خالکوبی پای خود که تصویر یک عقاب بزرگ است، نشان داد که می خواهد راه پدرش را ادامه دهد و بسیاری از طرفداران او نیز به این خالکوبی علاقه نشان دادند اما دوست دختر او، میا ریگان به شدت نگران این است که این تتوی بزرگ به جریان خون بدن رومئو آسیب برساند. 

رومئو نیز در توئیت خود در این باره نوشت: " این اولین خالکوبی من است و علاقه زیادی به آن دارم" 

اما طرفداران وی فکر می کردند که او نخستین خالکوبی خو درا در سال گذشته هنگامی که در حال تمرین بازی فوتبال بوده، انجام داده است اما بعد ها مشخص شد که آن خالکوبی را به طور آزمایشی و برای یک مدت موقت انجام داده. 

دیوید بکهام نیز در مورد او گفت که پسرش از هشت سالگی به باشگاه بدن سازی می رفته و توجه زیادی به خوش فرم نگه داشتن بدنش دارد و همچنین درتوئیتی اظهار کرد که: " ویکتوریا هیچ گاه علاقه خاصی به خالکوبی من نشان نداد و اکنون میا درمورد خالکوبی رومئو نگران است". 

نکته جالب در این باره این است که آنها به طور خانوادگی علاقه زیادی به خالکوبی داردند چرا که برادر رومئو، بروکلین نیز خالکوبی های متعددی را بر بدن خود انجام داده و همچنین اخیرا از خالکوبی دائمی بر پشت گردن خود به عنوان نشان دادن میزان عشق خود به نامزدش، نیکولا پلتز رونمایی کرد. 

در واقع ویژگی ها و علاقه های مشترک میان رومئو و پدرش، او را به سمت انجام این خالکوبی بزرگ سوق داد تا برای همیشه نشان دهد که تا چه حد به پدر و حرفه او علاقه دارد و همچنین اکثرا جلوی موهای خود را همانند دیوید به طور محکم با کش در بالای سر خود می بندد. 

0_PAY-Romeo-Beckham-Florida-Soccer

0_Romeo-Beckhams-girlfriend-Mia-Regan-reveals-shes-NOT-a-fan-of-his-eagle-tattoo (1)

0_Romeo-Beckhams-girlfriend-Mia-Regan-reveals-shes-NOT-a-fan-of-his-eagle-tattoo (2)25727144-0-image-a-9_1583749321806romeo-beckham-follows-in-dad-s-footsteps-as-he-unveils-huge-tattoo-on-his-leg-1351460592717066241

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها