|

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

موسسه مهاجرتی یوکن با مشاورین با تجربه در خصوص انواع ویزاهای سرمایه گذاری، کارآفرینی، اسکیل ورکر، تحصیلی و توریستی استرالیا آماده ارائه…

لینک کوتاه کپی شد

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های اخذ اقامت استرالیا می باشد. کشور استرالیا جهت تامین اهداف اقتصادی و کارآفرینی خود برنامه ای متنوع سرمایه گذاری را طراحی و تنظیم نموده است. افراد واجد شرایط می توانند با تشکیل پرونده برای ویزاهای سرمایه گذاری کانادا جهت مهاجرت به استرالیا به همراه خانواده اقدام کنند. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری مناسب مالکین صنایع و  کسب و هارهای موفق می باشد. افرادی که در خصوص مدیریت و راه اندازی بیزینس تجربه موفقی داشته باشند می توانند از طریق سرمایه گذاری در استرالیا جهت اخذ اقامت این کشور اقدام کند. ویزاهای سرمایه گذاری در کانادا به دو نوع موقت و دائم دسته بندی می شوند که هر کدام شرایط مختص خود را دارند. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، برای انتخاب بهترین ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید با متخصصین این امر و موسسه مهاجرتی با تجربه در خصوص سرمایه گذاری در استرالیا مشاوره داشته باشند.

با توجه به عواملی از قبیل ثبات اقتصادی، دسترسی به بازارهای بین المللی، رشد مثبت اقتصادی و وجود نیروهای متخصص در استرالیا، سرمایه گذاران زیادی جهت سرمایه گذاری در استرالیا اقدام کرده اند. برخی از مزایای سرمایه گذاری در استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • رشد اقتصادی مثبت استرالیا در 27 سال گذشته
  • صنایع انرژی و معدنی استرالیا و همچنین صنایع کشاورزی استرالیا در تقویت صنایع قاره آسیا نقس مهمی داشته است و از این جهت صنعت این کشور در جهان از اهیمت بالایی برخوردار است.
  • نیروی کار متخصص متنوعی از کشورهای مختلف در این کشور حضور دارند و کارفرما و سرمایه گذار می توانند تعامل سازنده ای در جهت پیش برد اهداف خود با استخدام این نیروها داشته باشند.
  • با توجه به موقعیت جغراقیایی این کشور و اتصال این کشور به قاره آسیا، استرالیا در نزد کارآفرینان و سرمایه داران از توجه ویژه ای برخوردارند.

    استرالیا در شاخه آزادی اقتصادی رتبه 5 را دارد و محیطی امن برای سرمایه گذاران به شمار می رود.

  • دولت استرالیا حامی سرمایه گذاران و کارآفرینان موفق می باشد.

2

نقش موسسه مهاجرتی در مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

استرالیا دارای برنامه های سرمایه گذاری متنوعی می باشد. پرونده های سرمایه گذاری استرالیا از پیچیدگی بالایی برخوردار هستند. آگاهی از نحوه اقدام، بررسی شرایط برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا و جمع آوری مدارک و مستندات، نیاز به داشتن مهارت و تجربه در این خصوص می باشد. از آنجایی که برنامه های سرمایه گذاری استرالیا با توجه به زمان و نیاز این کشور، به روز رسانی می گردد، موسسه مهاجرتی با تجربه در این خصوص می تواند نقش تاثیر گذاری در موفقیت پرونده های سرمایه گذاری داشته باشد.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری با توجه به نوع ویزای انتخابی متفاوت می باشد. استرالیا دارای دو نوع ویزای سرمایه گذاری می باشد. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای موقت و دائمی سرمایه گذاری امکان پذیر می باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای موقت

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، توسط ویزای ساب کلاس 188 استرالیا امکان پذیر است . این نوع ویزا برای مدت چهار سال و به صورت موقت به متقاضی ویزای سرمایه گذایر استرالیا داده می شود. در نهایت افرادی که از طریق ویزای مهاجرت سرمایه گذاری 188 برای استرالیا اقدام می کنند، می توانند با انجام تعهدات این ویزا، شرایط رو برای اخذ اقامت دائم از طریق ویزای ساب کلاس 888 مهیا کنند.

مزایای ویزای سرمایه گذاری ساب کلاس 188 استرالیا

  • دارندگان این نوع ویزای سرمایه گذاری استرالیا برای مدت 4 سال می توانند در استرالیا زندگی کنند.
  • امکان همراهی همه اعضاء خانواده برای دارندگان این نوع ویزای سرمایه گذاری استرالیا مهیا است.
  • همه اعضاء خانواده امکان تحصیل و کار در استرالیا را خواهند داشت
  • دارندگان این نوع ویزا از طریق ویزای ساب کلاس 8888 استرالیا، اقامت دائم می گیرند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و انواع ویزای 188

ویزای سرمایه گزاری ساب کلاس 188 استرالیا شامل انواع زیر می باشد.

  • ویزای نوآوری استرالیا  (Business Innovation Stream)
  • ویزای سرمایه گذاری معمولی استرالیا (Investor Stream)
  • ویزای سرمایه گذاری ویژه استرالیا (Significant Investor Stream)
  • ویزای سرمایه گذاری برتر استرالیا  (Premium Investor Stream)
  • ویزای کار آفرینی استرالیا  (Entrepreneur Stream)

 

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای اقامت دائم

اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری توسط ویزاهای دائم ساب کلاس 132 و 888 نیز یکی دیگر از راه های مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری می باشد. متقاضیان این ویزای سرمایه گذاری دراسترالیا از همان ابتدا موفق به اخذ اقامت دائم استرالیا می شوند. این نوع ویزاهای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا به نام های زیر شناخته شده اند..

  • ویزای سرمایه گذاری و نوآوری ساب کلاس 888 (Business Innovation and Investment)
  • ویزای سرمایه گذاری استعداد های خاص ساب کلاس 132 (Business Talent)

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای ساب کلاس 888

ویزای مهاجرت سرمایه گذاری 888 استرالیا، مناسب افرادی است که از طریق یکی از ویزاهای موقت استرالیا به خصوص ویزای 188 در استرالیا زندگی می کنند.  این افراد در صورتی که تعهدات ویزای خود را انجام داده باشند می توانند برای ویزای 888 سرمایه گذاری استرالیا اقدام کنند. ویزای سرمایه گذاری 888 استرالیا، اقامت دائم استرالیا را برای این متقاضیان به ارمغان خواهد داشت.

 

شرایط ویزای سرمایه گذاری 132 استرالیا

این نوع ویزای سرمایه گذاری استرالیا به نام ویزای تلنت و استعدادهای درخشان شناخته شده است. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای استعدادهای درخشان، مناسب مدیران و صاحبان کسب و کاری است که توانایی مالی بالایی دارند. افرادی که شرایط ویزای سرمایه گذاری 132 استرالیا را داشته باشند از ابتدا اقامت دائم دریافت می کنند. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری استعدادهای خاص، از طریق دو جریان زیر امکان پذیر است.

مهاجرت به استرالیا از طریق شاخه تاجران مستقل در ویزای استعدادهای درخشان

مهاجرت به استرالیا از طریق تاجران مستقل مناسب صاحبان کسب و کاری است که گردش مالی سالیانه آنها برابر با سه میلیون دلار استرالیا در سال و ارزش خالص دارائی آنها حداقل یک میلیون و نیم دلار استرالیا بوده و درخواست مدیریت کسب و کار قابل توجهی را در استرالیا داشته باشند.

شرایط اخذ اقامت از طریق شاخه تارجان مستقل به شرح زیر می باشد.

  • سن متقاضی اصلی : حداکثر 55 سال
  • داشتن تاییدیه ایالتی و یا قلمرو استرالیا
  • دریافت دعوتنامه
  • دارای دارایی خالص به ارزش حداقل 400.000 دلار استرالیا در یک بیزینس

     

  • دارای دارایی های  به ارزش تقریبی حداقل 5.5 میلیون دلار
  • حداقل گردش مالی سالانه 3 میلیون دلار، حداقل در 2 سال از 4 سال مالی بلافاصله قبل از دعوت
  • مالکیت حداقل 51 درصد از بیزینس در صورت گردش مالی کمتر از 400 هزار دلار در سال، و یا
  • 30 درصد از کسب و کار در صورت گردش مالی بیشتر از 400 هزار دلار در سال، ویا
  • 10 درصد از شرکت های دارای لیست عمومی

 

موسسه مهاجرتی یوکن و خدمات سرمایه گذاری در استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن با مشاورین با تجربه در خصوص انواع ویزاهای سرمایه گذاری، کارآفرینی، اسکیل ورکر، تحصیلی و توریستی استرالیا آماده ارائه انواع خدمات مهاجرتی، اقامتی و سرمایه گذاری در استرالیا می باشد. جهت ارزیابی شرایط خود از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت موسسه مهاجرت یوکن، با مشاورین ما در تماس باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها