|

ماجرای کلیپ عروسی پسر خرازی و دختر محمد خاتمی چیست؟

به دورغ ویدیو در فضای مجازی پخش شده و ادعا شده مربوط به عروسی پسر خرازی با دختر سید محمد خاتمی است.

لینک کوتاه کپی شد
3

به تازگی کلیپی در فضای منتشر شده که ادعا شده مربوط به عروسی پسر خرازی با دختر سید محمد خاتمی است.

در توضیح این ویدیو که مربوط به یک دختر و پسر ایرانی ساکن کانادا است آمده: عروسی پر هزینه و شاهانه دختر سردار اصلاحات محمد خاتمی با پسر خرازی در ونکوور کانادا و انگشتر الماس یکصد هزار دلاری و ... از حجاب اجباری هم خبری نیست.

واکنش جواد امام به ویدیو جنجالی

جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به این ماجرا گفت:  ماموریت گروهی تخریب است و امروز در فضای مجازی کلیپ هایی را منتشر می کنند که هیچ ارتباطی با خانواده خاتمی ندارد ولی گفته می شود دختر خاتمی یا پسر خرازی هستند و مراسم عروسی و... را نشان می دهند. متاسفانه با تهمت، رذالت را به حد اعلا رسانده اند و تخریب می کنند.

این چهره اصلاح طلب تصریح کرد: در صورت ادامه این روند ما باید شبانه روزی بنشینیم و تکذیب کنیم. این ها هر حرکت تخریبی برای جریان اصلاحات را عین ثواب می دانند و ماموریت دارند و این کار را انجام می دهند نمونه بارز همین کلیپ منتشر شده اخیر است. شکایت می کنیم، رسیدگی نمی کنند هر روز این روند ادامه دارد و از هر عملی که خلاف دین و خلاف مروت و شرافت باشد در حق اصلاح طلبان، کوتاهی نشده است.

دختران سید محمد خاتمی چه می کنند؟

سید محمد خاتمی دو دختر به نام های لیلا و نرگس دارد که قبلا ازدواج کرده اند. دختر کوچکتر خاتمی که متولد 1360 می باشد ، اواخر سال 86 به عقد برادر زاده کمال خرازی ، وزیر امور خارجه دولت پدر درآمد.

لیلا خاتمی نیز که فارغ التحصیل رشته ریاضی محض دانشگاه شریف است، ظاهرا  به همراه همسرش در ایتالیا زندگی می کند.

80

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    قطعا دروغه چون هیچ تصویری از پدر عروس و داماد در فیلم نیست.مگر میشه پدر و مادر عروس و داماد در عروسی بچه هاشون نباشند.یا یکی دو تا از اصلاح طلبها.

  • ناشناس ارسالی در

    جالبش اینجاست چرا هیچ کدومشون تمام وکمال بچه هاشون تو ایران نیستن وهر کدومشون رو ببینی یکی دوتا خارج از کشور دارن یا ایران ایران نیست ویا اینا ایرانی نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    توایتالیا بلادکفرچکارمیکنه؟

  • میترا،ش ارسالی در

    کاری ندارم که این فیلم جعلیه یا راسته سوالی که پیش میاد اینه نویسنده میگه دختر خاتمی تو ایتالیا زندگی می کنه چرا بچه های همه این حضرات هیچ کدوم تو ایران نمیمونن مشکل چیه ؟ایران در این حد سطحش پایینه برای بچه هاشون که همه میرن بلاد کفر؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    تجربه میلیونها سال بشریت میگه تا انسان خودش بی آبرو واهل بدترین خلاف ها نباشه وخودشا پشت چیزی قائم نکرده باشه هرگز ودرهیچ شرایطی آبروی کسی را خدشه دار نمی کنه ازطرفی اگر انسان خدا واسلام وانسانیت رابشناسه می دونه که بازی با حیثیت مردم عذاب قیامتی بی نهایت وحشتناکی داره چون حق الناسه وروایات موثقی هم دراین باره ذکر شده

    • ناشناس ارسالی در

      به نظر شما اون مسولینی که بچشون رو میفرستن ایتالیا و آمریکا و انگلیس.... مسلمونن و باور به بهشت و جهنم دارن.... چرا همینجا تحصیل نمیکنن...؟؟؟ مگه خون اونا رنگین تره....؟؟؟

  • علی ارسالی در

    به نظر من دروغه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها