|

اطلاعیه دانشگاه آزاد درخصوص برگزار نشدن امتحانات مجازی

دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص عدم برگزاری یک نوبت از امتحانات مجازی این دانشگاه در روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه دانشگاه آزاد درخصوص برگزار نشدن یک نوبت از امتحانات مجازی

دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص عدم برگزاری یک نوبت از امتحانات مجازی این دانشگاه در روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه به دلیل اقدام غیرحرفه‌ای شرکت پیمانکار مبنی بر کاهش پهنای باند اینترنت دانشگاه از ۸Gbps به ۱۰۰Mbps، امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۴:۴۵ دچار اختلال شد.

لازم به توضیح است که اختلال مذکور صرفا به دلیل کاهش پهنای باند از طرف شرکت مذکور بوده و ارتباطی به سامانه آموزش مجازی دانشگاه ندارد.

دانشگاه آزاد اسلامی از بابت مشکل پیش آمده از تمامی دانشجویان، اساتید و همکاران محترم دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه عذرخواهی می‌کند و به جد در حال تدبیر برای جلوگیری از تکرار مجدد این مشکل است.

دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که ضمن برگزاری کلاس‌های بالغ بر ۱ میلیون دانشجو در سامانه‌های مجازی، بزرگترین دانشگاه مجازی خاورمیانه است و در ایام امتحانات ترم جاری هم حدود ۴ میلیون نفر-آزمون در سامانه‌های مجازی دانشگاه با موفقیت برگزار کرده و ضمن پذیرش برخی ضعف‌ها و اشکالات در سامانه‌های مجازی خود، به جد به دنبال ارتقای سامانه و ارائه سرویس بهینه درخور شان دانشجویان، اساتید و همکاران محترم است.

گفتنی  است که برای آزمون‌هایی که در ساعت مذکور دچار اختلال شده، برنامه ریزی و هماهنگی توسط واحدهای دانشگاهی صورت گرفته و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها