|

تجمع بازنشستگان گرگان مقابل دفتر نماینده مجلس

بازنشستگان کارگری شهرستان گرگان با حضور در مقابل دفتر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، به شرایط معیشتی خود اعتراض کردند.

لینک کوتاه کپی شد

تجمع بازنشستگان گرگان مقابل دفتر نماینده مجلس/ نمایندگان مطالبات بازنشستگان را از دولت وصول کنند

بازنشستگان کارگری شهرستان گرگان با حضور در مقابل دفتر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، به شرایط معیشتی خود اعتراض کردند.

امروز (۲۹ بهمن ماه) جمعی از بازنشستگان کارگری شهرستان گرگان با حضور مقابل دفتر غلامرضا منتظری (نماینده مردم شهرستانهای گرگان وآق قلا) نسبت به شیوه‌ی همسان‌سازی، پایین بودن دریافتی خود و عدم انگیزه دولت برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی انتقاد کردند.

این بازنشستگان گفتند: دولت بدهی انباشته زیادی به تامین اجتماعی دارد و علیرغم بحرانی شدن اوضاع، دولت اهتمامی برای پرداخت این بدهی‌ها از خود نشان نمی‌دهد.

آن‌ها گفتند: اعتراض امروز ما همسو با سایر بازنشستگان کشور به تبعیض میان بازنشستگان و نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی حقوق‌ها و میزان ناچیز مستمری‌هاست به همین دلیل مقابل دفتر نماینده مردم گرگان در مجلس حاضر شده‌ایم تا به نیابت از ما در مجلس پیگیر مطالبات ما از دولت باشد.

طبق اظهارات این بازنشستگان؛ دولت باید با پرداخت بدهی‌اش بر اساس فرمول پیش‌بینی شده در قانون ساختار، به وظیفه‌اش عمل کند تا سازمان تامین اجتماعی بتواند همسان‌سازی رابرای بازنشستگان اجرا کند. اگر دولت با استفاده از منابع عمومی همسان‌سازی را در صندوق‌های کشوری و لشکری اجرا می‌کند باید همین کار را در تامین اجتماعی هم انجام دهد

16

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها