|

داستان عجیب طلاق مهدی کوشکی از همسر اولش + عکس

ماجرای طلاق همسر اول مهدی کوشکی

لینک کوتاه کپی شد
مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم چندی قبل از یکدیگر جدا شدند . ریحانه پارسا که با سریال «پدر» وارد عرصه بازیگری شد از ازدواج خود با مهدی کوشکی خبر داد . این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند . گفتنی است ؛ مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن و دل ایفای نقش می‌کند .
G4fTZLePnZEq

فعالیت هنری مهدی کوشکی

مهدی کوشکی را همه اهالی دنیای هنر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند و این هنرمند کشورمان با فعالیت در تئاتر به دنیای هنر راه یافت و بعد از آن تجربه بازی در سینما و نمایش خانگی را هم به دست آورد.

مهدی کوشکی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بعد از چند سال فعالیت در تئاتر به دنیای سینما راه یافت و فعالیت در گروه تئاتری لئو یکی از موفق ترین فعالیت های هنری مهدی کوشکی است. این بازیگر و کارگردان کشورمان تجربه بازی در چند سریال نمایش خانگی را در کارنامه هنری اش دارد که در آنها دیده شد. در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک به برخی از نقش های ماندگار مهدی کوشکی اشاره میکنیم. مهدی کوشکی در این سریال ایفاگر نقش مهران عاشق رستا و خواستگار سابق او است که در شب عروسی رستا پیدایش شد و با گم شدن رستا و بهم خوردن ماجرای ازدواجش داستان های پر فراز و نشیبی در این سریال رقم خورد. این بازیگر کشورمان در سریال دل بازی قابل قبولی را در کنار هنرمندانی چون حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، نسرین مقانلو و دیگر بازیگران این سریال ارائه داد.

مهدی کوشکی یکی از بازیگرانی بود که در این سریال به ایفای نقش پرداخت و در نقش کوروش همسر دوم گیتی مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، بانیپال شومون، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، الهام کردا و… همبازی بود. مهدی کوشکی با نقش ملک در فیلم لانتوری مقابل دوربین رفت. ملک عضو گروه لانتوری بود که پاشا با بازی نوید محمدزاده رئیس آن و باران با بازی باران کوثری و بهرام با بازی بهرام افشاری دیگر اعضای آن بودند و این فیلم درباره اسیدپاشی است. مام میمون عنوان مستندی به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی محمد دارایی است که با بازی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی مقابل دوربین رفت و تجربه ای متفاوت برای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی محسوب میشود که روایتی از درد را به تصویر میکشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها