|

گونه های جانوری

رویارویی دو ماهیگیر با یک موجود شش پای غول پیکر

علاوه بر حیوانات و جاوران بسیاری که ما تا کنون در مورد آنها شنیده ایم، گونه های جانوریعجیب و ناشناخته بسیاری در جهان وجود دارد که در اینجا…

لینک کوتاه کپی شد

استوین جونز، طبیعت گردی است که اغلب به مناطق بکر و منحصر به فرد بی شماری سفر می کند و علاوه بر علاقه فراوانش به ماهیگیری، بسیاری از گونه های تازه گیاهی و جانوری را نیز در سفر هایش نشان می دهد و مردم سراسر دنیا را با آنها آشنا می کند. او در یکی از روز های ماه مارس سال 2019، با گونه ای ناشناخته ای رو به رو شد که تصاویر آن همه را حیرت زده کرد. 

جونز و یکی از دوستان نزدیک او در آن روز در حال عبور از پارک ملی "کورونگ" بودند و در مسیرشان با شیئی رو به رو شدند که در ابتدا فکر کردند یک تکه چوب است اما با بررسی بیشتر آن متوجه شدندکه آن تکه چوب، تکه از تنه یک درخت قدیمی و زیبای آن پارک جنگلی است و اکتشاف های جالب آن دو گردشگر از همان جا شروع شد. 

پس از ثبت تصویر آن تنه درخت جذاب و منحصر به فرد، آن دو به ساحلی در آن اطراف رفتند و مشغول تفریح همیشگی خود، ماهیگیری شدند و پس از پرفتن چند ماهی، تور آنها به یک شی سنگینی گیر کرد که سختی بدنه آن به حدی بود که در ابتدا تصور می کردند که هر لحظه با یک کرگردن عظیم الجثه رو به رو می شوند. 

آنها به تلاش خود برای گرفتن آن شی سخت و سنگین ادامه دادند و سرانجام با موجود عجیب الخلقه و غول پیکری مواجه شدند که انتشار آن در صفحات اجتماعی نیز، سر و صدای زیادی را به راه انداخت. 

در واقع می توان گفت که زیستگاه های طبیع کشور استرالیا سرشار از این گونه موجودات عجیب و منحصر به فرد است و بنابراین رویایی با موجوداتی که تعجب همه افراد را بر انگیخته می کند، برای ساکنان این کشور یک امر کاملا عادی محسوب می شود. 

برآورد این دو ماهیگیر از اندازه این موجود شش پای غول پیکر بر این بود که طول آن برابر با 1.8288 متر است و پس از آن نیز آنها با وب سایت "I Naturalist" که دانشمندان آن به شناسایی گونه های عجیب جانوری تماس گرفتند تا بررسی های لازم را درمورد هویت و نام این موجود ناشناخته انجام دهند. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها