|

خوشگذرانی های سارا و نیکا در سوئد ؛ برف بازی سارا و نیکا + ویدیو

سارا و نیکا در سوئد در حال خوشگذرانی های مکرر

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا دو خواهر دو قلو که در سریال پایتخت دیده و شناخته شدند ، سارا و نیکا روزانه حاشیه های زیادی را برای خود درست میکنند تا دیده شوند . سارا و نیکا در صفحه رسمی اینستاگرامشان ویدیویی از برف بازی و خوشگذرانی های مکررشان منتشر کردند که این ویدیو ها با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد . در ادامه شما می توانید ویدیو خوشگذرانی سارا و نیکا را در زیر متن مشاهده نمایید : 

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند (نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است). این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

nikaforghaniofficial_1606257492
جنجال سارا و نیکا در استخر مختلط
چندی پیش هم از سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران مشهور پایتخت عکس هایی عجیب در استخر منتشر شده است. برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است. این دو بازیگر سابقا و بعد از اتمام سریال پایتخت در جاهایی حضور پیدا کرده و عکس ها و فیلم های منشوری منتشر کردند که به احتمال قریب به یقین اگر سری جدید پایتخت ساخته شود در آن حضور نخواهند داشت!
nikaforghaniofficial_1598641771
نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت
آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.
پرستو صالحی ، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها