|

موانع رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته شود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی در مسیر تولید در استان سنگ اندازی می‌کنند که باید دستگاه قضایی این موانع را بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی در مسیر تولید در استان سنگ اندازی می‌کنند که باید دستگاه قضایی این موانع را بردارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف مردمی و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سرمایه‌های عظیمی مادی و معنوی در این استان وجود دارد که بخشی از آن نیروی انسانی  توانمند، اندیشمند و توانا است.

وی سرمایه‌های مادی این استان شامل نفت و گاز، آب، جنگل، گردشگری و معادن را کم نظیر دانست و افزود: با وجود همه این ظرفیت‌ها از اشتغال و تولید محروم هستند  که تقاضا داریم دستگاه قضایی در بخش جهش تولید و اشتغال توجه ویژه‌ای داشته باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه مهمترین خواسته مردم از مسئولان اشتغال است، ادامه داد: ظرفیت‌های در استان وجود دارد که مورد بی مهری واقع شده و سنگ اندازی و موانعی در مسیر تولید گذاشته‌اند که دستگاه قضای باید این موانع را برطرف کند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این منطقه بسیار بکر بوده و مردم همیشه انقلابی بودند مردم در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چندین جنگ را بر این سرزمین دولت طاغوت تحمیل کرد

حسینی تأکید کرد: زمانی امام فریاد حریت و دینداری زد مردم ما پاسخ گفتند و همراهی کردند بیشترین شهید را به نسبت جمعیت تقدیم انقلاب و نظام کردند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها