|

پشت پرده دلبری آذری جهرمی برای پرسپولیس: پای انتخابات ریاست جمهوری در میان است؟

محمد جواد آذری جهرمی در طول دوره حضورش به عنوان وزیر ارتباطات دولت یازدهم هیچگاه به اندازه ماههای اخیر در حوزه وتبال و حضور در فضای…

لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد آذری جهرمی در طول دوره حضورش به عنوان وزیر ارتباطات دولت یازدهم هیچگاه به اندازه ماههای اخیر در حوزه وتبال و حضور در فضای هواداری تیم پرسپولیس عال نبوده است. بنا به برخی گزارش ها، او  با تزریق منابع مالی به این تیم پرسپولیس را از بحران مالی اخیر نجات داد و عامل […]

محمد جواد آذری جهرمی در طول دوره حضورش به عنوان وزیر ارتباطات دولت یازدهم هیچگاه به اندازه ماههای اخیر در حوزه وتبال و حضور در فضای هواداری تیم پرسپولیس عال نبوده است. بنا به برخی گزارش ها، او  با تزریق منابع مالی به این تیم پرسپولیس را از بحران مالی اخیر نجات داد و عامل تسویه بدهی بودیمیر، جذب ترابی، پرداخت به بازیکنان و … بود اما دلبری وزیر جوان برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها به همین جا ختم نشد و او اخیراً به شدت بعد از هر برد یا باخت دو رقیب سنتی یعنی استقلال و پرسپولیس، در توئیتر کری خوانی می کند. اتفاقی بی سابقه در بین دولتی ها که البته جهرمی سعی دارد آن را عادی جلوه دهد اما به نظر می رسد در پس این عالیت و حضور ناگهانی در فضای هواداری تیم پرسپولیس اهداف دیگری نهته است.

1300154_789-768x460

پشت پرده دلبری آذری جهرمی برای پرسپولیس: پای انتخابات ریاست جمهوری در میان است؟

از گوشه و کنار شنیده می شود آذری جهرمی قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به عنوان کاندیدای مستقل ثبت نام کند و از همین حالا عالیت های زیرپوستی انتخاباتی خود را درست مثل محمدباقر قالبیاف شروع کرده است.

پس از اینکه آذری جهرمی شرکت های VAS را برای همیشه جمع کرد تا منبع مالی عظیم رقبای انتخاباتی اش را محدود کند، اینبار به سراغ استاده از تریبون و جایگاه خود نزد هواداران پرسپولیس رته است تا با جذب آرای هواداران پرسپولیس، انتخاب خود به عنوان رئیس جمهور را قطعی کند.

هواداران پرسپولیس که در دوران حسن روحانی حسابی بهشان خوش گذشته و به واسطه حمایت های آشکار و پنهان وزارت ورزش قهرمانی های متعددی به دست آورده اند بدشان نمی آید با انتخاب یک رئیس جمهور پرسپولیسی دیگر این موفقیت ها را ادامه دهند و به نظر می رسد آذری جهرمی نیز با استفاده از همین حربه قصد دارد تا آرای هواداران پرسپولیس را از حالا برای خود بخرد.

او این روزها شدیداً نیاز به دیده شدن دارد تا مردم درباره او حرف بزنند رزومه و بیوگرافی اش را جستجو کنند تا هزینه کمتری برای معرفی خود در کوران رقابتهای انتخاباتی بپردازد و به همین جهت برای بیشتر دیده شدن، راهی را انتخاب کرده که پیشتر پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای فراموش نشدن انتخاب کرده بودند: کری خوانی در فضای مجازی برای رقیب!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها