|

سحر قریشی با استایل متفاوت در برف + عکس

سحر قریشی عکس اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی بازیگر مطرح و خوش چهره تلویزیون و سینما کشورمان است . سحر قریشی همیشه با لباس های خاص خود همه را شگفت زده می کرد . سحر قریشی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد و این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت . در ادامه شما می توانید عکس سحر قریشی را در پیست اسکی مشاهده نمایید : 

saharghoreyshiofficialpage_1613832524

رابطه سحر قریشی و پویان مختاری

رابطه سحر قریشی با پویان مختاری مثل کشف حجاب ریحانه پارسا در استانبول و رقص در کلیپ جدید شادمهر عقیلی، از موضوعات جذاب آذرماهی برای اینستاگردهای وطنی است.

سحر قریشی هنرپیشه سینمای ایران، متولد ششم دی ماه سال شصت و شش است. بازیگری که در تئاتر و ترجمه کتاب، ردی از او پیدا نمی کنیم و حاشیه های پر رنگ تر از متن داشته است. از جنجال پارکبان تا تراژدی مهدی طارمی و صفحه اول روزنامه ها که گاهی پر از خبرهایی درباره روابط او با سلبریتی ها می شود.

در روزهای کرونایی ، هنرمندان به فکر کارهای تبلیغاتی افتاده اند. سلبریتی ها را در بیلبوردها و تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون (از سیامک انصاری برای بایا تا نوید محمدزاده برای آبمیوه و امین حیایی برای سس بیژن) مشاهده می کنیم. سحر قریشی هم سفیر تبلیغاتی برند «اتو شناس» شده است و گهگاهی درباره این برند صحبت می کند.

saharghoreyshiofficialpage_1584699064

10سلبریتی پر فالوور اینستاگرام

سحر قریشی یکی از ۱۰ سلبریتی پرفالوئر در اینستاگرام ایرانیان است و بیش از ۸.۵ میلیون دنبال کننده دارد. این بازیگر جوان سینمای ایران که اخیرا در حوزه مدلینگ شال هم فعالیت دارد، فعالیتش را در سال هشتاد و هشت با فیلم لج و لج بازی شروع کرد و پس از بازی در نقش یلدا در مجموعه دلنوازان، به شهرت رسید. سعید قریشی و ندا افشار، والدین او بوده و سابقه کارهای هنری ندارند. سحر قریشی در شبکه نمایش خانگی ، گهگاهی حضور دارد. آسپیرین در سال ۹۵، ۱۳ شمالی در سال ۹۷ و رقص روی شیشه در سال ۹۸ از جمله کارهایی است که از او دیدیم. آخرین حضور سحر قریشی در تلویزیون ایران مربوط به سر یال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد از احمد معظمی در سال ۱۳۹۰ بود. آخرین کار سینمایی سحر قریشی مربوط به فیلم ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی در سال نود و هفت است. او اخیرا آنطور که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بعضی ها معتقدند که برای رد گم کنی است!، در فیلم سینمایی اتومبیل حضور داشته و در روزهای کرونایی، نقش آفرینی در این فیلم را بر عهده دارد.جنجال ها درباره شایعه رابطه سحر قریشی با پویان مختاری (قمار باز معروف و شریک دنیا جهانبخت)، همچنان ادامه دارد و طوفانی از کامنت ها را زیر پست های سحر قریشی در اینستاگرام به دنبال داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها