|

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

تاکنون مورد مثبتی از کرونای انگلیسی نداشتیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تجهیز این دانشگاه به امکانات تشخیص ویروس کرونای انگلیسی خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از این نوع…

لینک کوتاه کپی شد

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تجهیز این دانشگاه به امکانات تشخیص ویروس کرونای انگلیسی خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از این نوع ویروس جهش یافته در خراسان رضوی گزارش نشده است.

محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تجهیز این دانشگاه به امکانات تشخیص ویروس کرونای انگلیسی خبر داد و گفت: پیش از این موارد مشکوک به کرونای انگلیسی برای تشخیص و آزمایش به تهران ارسال می‌شد که اکنون این قابلیت در استان خراسان رضوی فراهم شده است.

وی افزود: تاکنون نمونه‌های مختلف از موارد مشکوک به کرونای انگلیسی از شهر‌های این استان مورد آزمایش قرار گرفته که نتیجه هیچکدام مثبت نبوده و همه موارد از نوع کرونای چینی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم‌اکنون فقط چند استان در کشور قابلیت تشخیص کرونای انگلیسی را دارند.

بحرینی همچنین درباره وضعیت خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا بیان کرد: گرچه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این استان طی هفته‌های اخیر از شیب ملایم برخوردار بوده است، اما این استان از این نظر جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی از نظر کاهش موارد ابتلا پس از استان‌های سیستان و بلوچستان، قم، بوشهر و هرمزگان در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها