|

بابک فردوسی چیست؟ + عکس

بیوگرافی بابک فردوسی مهندس سیستم آزمایشگاه پیشرانه جت nasa در سایت شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

بابک فردوسی در ۷ نوامبر ۱۹۷۹ در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. پدر وی اهل ایران و مادرش بزرگ‌شده آمریکا است. خانواده فردوسی پس از به دنیا آمدن وی به منطقه خلیج سن فرانسیسکو مهاجرت کردند. خانواده او بار دیگر در سال ۱۹۹۱ به توکیو نقل مکان کردند. درآن‌جا بابک در یک مدرسه انگلیسی ‌زبان تحصیل خود را در مقطع دبیرستان به پایان برد.

tap_fact_1613831015

وی پس از قبولی در مقطع دبیرستان در سال ۱۹۹۷ در دانشگاه واشینگتون نام‌نویسی کرد. او که از کودکی رویای رسیدن به بالاترین درجات رشتهٔ هوافضا را در سر داشت، موفق شد تا از دانشگاه واشینگتن در همین رشته فارغ ‌التحصیل شود. وی در همان سال‌ها زیر نظر برنده نوبل فیزیک، هانس جرج دهملت، به‌عنوان یکی از اعضای تیم تحقیقاتی فعالیت می‌کرد.

#بابک_فردوسی در سال ۲۰۰۱ در مؤسسه فناوری ماساچوست در رشته هوا #فضا ثبت نام کرد و در آن‌جا به گروه LAI پیوست. وی تا سال ۲۰۰۳ در این گروه باقی‌ماند. بابک فردوسی پس از جدا شدن از گروه LAI، در سمت مهندس در آزمایشگاه پیشرانه جت در سازمان #ناسا مشغول به فعالیت شد و در پروژه #مریخ_‌نورد کنجکاوی شرکت داشت. او همچنین در پروژه کاوشگر کاسینی-هویگنس به‌عنوان یکی از اعضای آن پروژه فعالیت کرد..

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها