|

چگونه کارت اعتباری سهام عدالت بگیریم؟

مدیر طرح کارت اعتباری سمات: دارندگان سهام عدالت اول باید در سجام ثبت‎نام کرده و احراز هویت شوند.

لینک کوتاه کپی شد

سمیه محمدی در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به فرایند درخواست کارت‌های اعتباری اظهار کرد: فرایند صدور کارت‌های اعتباری به این صورت است که سهام دارانی با دارایی سهام مستقیم و غیرمستقیم و به صورت غیر حضوری درخواست خود را از طریق درگاه‌های بانکی ثبت کنند.

مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی تصریح کرد: در گام نخست باید در سامانه سجام احراز هویت شوند و توثیق بازار سرمایه را انتخاب و فرایند آن را تا آخرین مرحله اجرا کنند.

وی افزود: پس از ثبت درخواست در بانک، توثیق سهام انجام می‌شود و کارت اعتباری را دریافت خواهند کرد.

محمدی عنوان کرد: درصورتی که فرد متقاضی گوشی هوشمند نداشته باشد باید در شعب الکترونیکی و کیوسک بانک‌ها درخواست خود را ثبت کنند.

 

مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی تصریح کرد: سهام داران غیر مستقیم شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به تعداد ۳۱ عدد است و سهام داران مستقیم ۳۶ نماد بورسی و نماد غیر بورسی است.

وی افزود: مبلغ کارت اعتباری به ارزش روز دارایی تا ۵۰ درصد کارت اعتباری در نظر گرفته می‌شود و اگر ارزش سهام عدالت ۸ میلیون تومان  باشد ۶ میلیون تومان  آن قابل معامله است و کارت اعتباری ۳ میلیون تومانی صادر خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: دریافت کنندگان تسهیلات در بازپرداخت آن دقت کنند در صورتی که تسهیلات را به موقع پرداخت نکنند بانک سهام آن‌ها را به فروش خواهد رساند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی