|

عکس عجیب و جالب امیر تتلو + عکس جنجالی

امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی عکس جالبی را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که شما می توانید این عکس را در زیر متن مشاهده نمایید :

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو خواننده مطرح ایرانی که پر طرفدارترین خواننده موجود در دنیا حساب می شود در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت . امیر تتلو با آهنگ آخرش "من باهات قهرم" بین مردم درخشید و نکته جالب این آهنگ این است که در آن از حرف های رکیک همیشگی اش استفاده نشده است . در ادامه شما می توانید  عکس عجیب از امیر تتلو را در زیر متن مشاهده نمایید : 

amirtataloo.store_1613961202

ازدواج سفید ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا پس از مهاجرت به ترکیه حاشیه جدیدی برای خود رقم زده و به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند. انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

خبر داغ

ریحانه پارسا پدرش را با خاک یکسان کرد!

محسن تنابنده با سلاح سرد در پایتخت + عکس

اوج ابتذال ریحانه پارسا و پویان مختاری در عادت!

سلفی امیر تتلو و معشوقه جدیدش در اتاق خواب!

ZDhmNALojElD

ماجرای انتشار تصویر برهنه 

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

file+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها