|

شهرزاد کمال زاده با عکس های عجیب در اینستاگرام + عکس

شهرزاد کمال زاده بازیگر مطرح تلویزیون و سینما عکس عجیب را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد .

لینک کوتاه کپی شد

شهرزاد کمال زاده بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است . شهرزاد کمال زاده در سال 1364 در تهران متولد شده و فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد . شهرزاد کمال زاده در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی عجیب از خودش منتشر کرده که با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد . در ادامه شما می توانید عکس شهرزاد کمال زاده را در زیر متن مشاهده نمایید : 

shahrzadkamalzadeh_1613974526

شهرزادکمال زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد داستان : هزاران چشم داستان آقای راوندی (مهدی هاشمی) است که دبیر تحریریه یک مجله است . او بواسطه شغلش و نامه هایی که مردم برای او می نویسند ارتباط تنگاتنگی با جامعه و مشکلات آن دارد . او هر بار که نامه کسی را می خواند ، خودش را در آن فضای تعریف شده می بیند و بنابراین سعی می کند به نوعی بر مشکلات پیش آمده فائق آید که در ادامه ، حوادث طنزآمیزی به وجود می آید .

shahrzadkamalzadeh_1613837266

مصاحبه با شهرزاد کمال زاده

خودت را به طور کامل معرفی کن.

هفتم فروردین سال 1364 در تهران متولد شدم . هفده سالگی وارد دانشگاه شدم و در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل دادم . اولین کار حرفه ای ام سریال «هزاران چشم» بود که در سن شانزده سالگی به عنوان اولین تجربه تصویری با آقای کیانوش عیاری همکاری کردم . 

هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم. در سال هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود .

shahrzadkamalzadeh_1577127878

همین همکاری هم باعث شد به «راه طولانی» بپیوندی؟

بله ، البته من یکی از آخرین بازیگرانی بودم که به این پروژه پیوستم اما در مجموع همکاری خوبی که با آقای کریمی در آدمکش داشتم باعث شد که ایشان من را برای بازی در این سریال تلویزیونی انتخاب کنند .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    دوستش دارم ولی لوسه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها