|

آغاز رقابت دو سریال سحر دولتشاهی دوشنبه 4 اسفند

زمستان گرم سحر دولتشاهی برای مخاطبان/ آغاز رقابت دو سریال سحر دولتشاهی در دوشنبه‌ها 4 اسفند

لینک کوتاه کپی شد

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است . سحر دولتشاهی برای مخاطبان زمستان گرمی را فراهم کرده تا مردم از مشاهده این فیلم زیبا لذت ببرند. آغاز رقابت دو سریال سحر دولتشاهی به نام "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی و "می‌خواهم زنده بمانم" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی  که دوشنبه 4 اسفند ماه فیلم "می خواهم زنده بمانم " روی پلتفرم فیلمو می رود. در ادامه تیزر قسمتی از فیلم "می‌خواهم زنده بمانم" با نقش افرینی سحر دولتشاهی را مشاهده کنید :

رقابت بین سریال‌ها شاید تا سال گذشته محدود به سریال‌های مناسبتی نوروز و ماه رمضان تلویزیون می‌شد، ولی حالا شرایط فرق کرده؛ شیوع کرونا، تعطیلی سینماها و کوچ سینماگران به شبکه نمایش خانگی، رقابت را به سریال‌های این پلتفورم‌های اینترنتی کشانده است.

سحر دولتشاهی که ۲ سال اخیر کم کار بود و تنها در فیلم‌های «آتابای» نیکی کریمی و «خط فرضی» فرنوش صمدی حضور پیدا کرده بود، زمستان گرمی را برای طرفدارانش فراهم کرده است.

آغاز زمستان امسال همراه بود با شروع سریال «قورباغه» هومن سیدی از نماوا که بسیاری از مدت‌ها پیش منتظر دیدن آن بودند. در ۹ قسمتی که از پخش این سریال پرمخاطب می‌گذرد، بازی دولتشاهی در نقش فرانک از جمله نقاط مثبت این سریال بوده است.

بهمن ماه امسال بیشتر اخبار دولتشاهی حول فیلم جدیدش «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی می‌گذشت که از جمله آثار کنجکاوی برانگیز جشنواره امسال بود که در نهایت با نادیده گرفتن بازی‌اش در این فیلم و تحسین منتقدان، در کمال ناباوری، او حتی نامزد دریافت جایزه هم نشد!

در آخرین ماه از زمستان امسال، از فردا دوشنبه، ۴ اسفند ماه سریال جدید دولت‌شاهی، «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد که اتفاقاتش در دهه شصت می‌گذرد و پیش‌بینی می‌شود از جمله آثار پربیننده نمایش خانگی باشد.

رقابت دو سریال سحر دولتشاهی در دوشنبه‌ها اتفاق جالبی برای طرفداران او خواهد بود، سریال‌هایی که هر دو از جمله پرستاره‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی هستند و محبوبیت دولتشاهی می‌تواند مخاطبان زیادی را برای دیدنشان جلب کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها