|

شیطنت های ماهور الوند و گریمورش + ویدیو

ویدیو شیطنت های ماهور الوند و گریمورش در پشت صحنه

لینک کوتاه کپی شد

ماهور الوند بازیگر مطرح و تازه وارد تلویزیون و سینما کشورمان است . ماهور الوند ۲۲ تیر ۱۳۷۳ در تهران متولد شده است . ماهور الوند در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرده است که این ویدیوی با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شده است . در ادامه شما می توانید ویدیو منتشر شده از شیطنت های ماهور الوند را در زیر متن مشاهده نمایید :

ماهور الوند (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷۳) بازیگر سینما اهل ایران است. ماهور الوند تحصیلات کارشناسی خود را در رشته‌ی تئاتر به پایان رسانده و اکنون دانشجوی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد است. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است و  یک خواهر به نام آهو دارد.

cinemacharsou_65650009_n

ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر شروع کرد که در آن نقش اصلی فیلم را داشت و اتفاقا به همان کار هم توانست به خوبی شناخته شود. وی در جشنواره فیلم فجر سال 96 نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم چهارراه استانبول گردید.

686546_742 (1)
چگونگی ورود به بازیگری:
من دانش آموخته رشته تئاتر هستم و حضور در این محیط ها باعث می شود که از تست های بازیگری مختلف باخبر بشوم. از همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی که هم سن و سال من هستند، تست می گیرد. به همین دلیل تماس گرفتم و به دفتر ایشان رفتم. آن جا بود که فهمیدم برای فیلم یک نقش دختر نمی خواهند و به جز یک نقش اصلی، چند دختر دیگر هم هستند. که همان جا با خودم گفتم نقش اصلی هیچ، ولی نقش های دیگر می توانند تجربه خوبی برایم باشند.

ac-image-n51591157477fH

هیچ وقت پدرتان نخواستند در فیلمی بازی کنید؟
هم پدرم و هم خودم خیلی دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو با این موضوع موافق هستیم که شروع کار بازیگری من نباید با کار پدرم باشد. به این دلیل که فکر می کنم اگر قرار است من جایگاهی در این سینما داشته باشم، از طریق خودم و کارم باشد، نه با برچسب این که دختر سیروس الوند هستم و در فیلم پدرم بازی می کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شیراز ارسالی در

    خب ک چی؟!الان خوشحالین و‌بخودتون میبالین ک خبر دس اول پخش کردین؟!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها