|

زمین لرزه

فروریختن صد ها تابوت به دریا در پی تخریب قبرستان ایتالیا

رانش زمین در سواحل ایتالیا در نزدیکی حنوا باعث ریزش قبرستانی در روز دوشنبه و سقوط صد ها تابوت به دریا شد.

لینک کوتاه کپی شد

قبرستان شهر کاموگلی در کشور ایتالیا، بیش از صد سال پش ساخته و در امتداد منطقه ای از صخره های ساحلی سنگی واقع شده است اما زلزله ویرانگر در اطراف آن منطقه در روز دوشنبه هفته جاری، منجر به تخریب قبرستان قدیمی این کشور و فروریختن صد ها هزار تابوت آن به دریا شد و شهردار این منطقه نیز در این باره اظهار کرد که فروپاشی این قبرستان، بسیارغیر ممکن و غیر قابل تصور به نظر می رسید.

بر آورد ارزیابی کننده منطقه ای حفاظت مدنی این شهر نیز حاکی از فروریختن دویصت تابوت به دریا بود که همچنین آنها تا کنون توانسته اند تنها ده مورد از تابوت ها را بازیابی کنند و وی در این باره نیز افزود که "بازیابی مابقی آنها در روز های آتی به شرایط دریا بستگی دارد".

در روز شنبه، هنگامی که کارگران قبرستان متوجه ترک خوردگی سنگ قبر ها شدند، به طور ناگهانی تعمیر و نگهداری در امتداد منطقه ساحلی  این قبرستان را متوقف کردند.

یکی از آنان نیز در مصاحبه ای با سی ان ان در این باره گفت: " ما در بخش ساحلی این قبرستان کار می کردیم که به طور ناگهانی متوجه ترک خوردگی سنگ ها شدیم و تصمیم گرفتیم تا هر چه سریع تر از آنجا دور شویم و با وقوع این زلزله ویرانگر اگر در آن منطقه می ماندیم قطعا به همراه تابوت ها به دریا سقوط می کردیم".

وی همچنین گفت که آنها بعد از مشاهده ترک خوردگی ها سریعا با مقامات حفاظت مدنی تماس گرفتند تا وارد عمل شوند و آنها نیز برای بررسی دقیق تر خسارات و تشخیص وقوع لغزش مین و پس لرزه ها، هواپیماهای بدون سرنشین خود را به آن منطقه فرستادند و یکی از مقامات نیز در این باره گفت: " پیشبینی این زمین لرزه در این منطقه بسیار دشوار بود اما باید بگویم که از وقوع این حادثه بسیار متاسفیم و می دانیم که این اتفاق تا چه حد می تواند برای بازماندگان مردگان این قبرستان دشوار باشد و بنابراین با اطمینان می گویم که برای بازگرداندن تمام تابوت ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم".

مقامات بندری این شهر به علاوه اعلام کردند که منطقه ساحلی نزدیک این قبرستان را مسدود کرده اند تا ازفرو ریختن دیگر تابوت ها به دریا جلوگیری کنند و در روز سه شنبه نیز اظهار کردند که تلاش برای بازیابی اجساد و تابوت ها همچنان ادامه دارد.

210223180436-03-italian-cemetery-collapses-coffins-fall-into-sea-exlarge-169

cemetery-collapses-in-sea-in-Italy-3

0QSnAMU44tpAiLgEfwpPtK860_whatsapp_image_2020-10-04_at_13.00.25

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی