|

همرفیق جذاب جواد عزتی در برنامه شهاب حسینی کیست؟

جواد عزتی این هفته مهمان برنامه همرفیق شهاب حسینی خواهد بود و او یک همرفیق جذاب هم در این برنامه دارد

لینک کوتاه کپی شد

جواد عزتی که این روزها فیلم «شنای پروانه» با بازی او در حال اکران است به برنامه «همرفیق» می‌رود.

برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی این هفته میزبان جواد عزتی است. این برنامه که از نماوا پخش می‌شود در جدیدترین قسمت خود با بازیگر فیلم «شنای پروانه» گفتگو می‌کند.

جواد عزتی برای این برنامه یکی از این چهار نفر را به عنوان رفیق صمیمی با خود همراه خواهد کرد.

او در این برنامه همراه با بهترین رفیقش حضور دارد:
 

9f437757-6cbe-4f67-8546-f8634c7e6598

همرفیق جواد عزتی تحت تاثیر واکسن کرونا شهاب حسینی

جواد عزتی مهمان این هفته همرفیق می شود اما این قسمت که پنجشنبه 7 اسفند برگزار می شود تحت تاثر حضور شهاب حسینی در آمریکا است.

بنیامین بهادری هم تلویحل اشاره کرده شهاب حسینی برای واکسن زدن مدرک پزشکی جعل کرده است.

شهاب حسینی مدعی شده به اصرار دوستانش از واکسن مازاد اضافه کرده است اما همچنان واکنش کاربران به واکسن زدن او در جریان است.

همرفیق جواد عزتی می تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد چرا که نسبت به برخی مهمانان قبلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. هرچند این برنامه قبلا ضبط شده است اما جوی که روی شهاب حسینی وجود دارد ممکن است بازدید این برنامه را کم کند.

shahabhosseini-vaghtesobh

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دانش آموخته تئاتر از هنرستان سوره است. این بازیگر کار حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۳۷۵ با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۸۱ برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفت.

البته گفتنی است اولین اجرای جواد عزتی در مقابل دوربین به سال ۷۹ برمی‌گردد با سریالی که سعید آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشت که سریال قصه‌های شبانه نام داشت و جواد عزتی در آن هم به جای عروسک صحبت می‌کرد و هم یک نقش دیگر داشت.

مخاطبان سریال‌های تلویزیونی، حضور جواد عزتی در قاب تلویزیون را با سریال «من یک مستاجرم» ساخته پریسا بخت‌آور و «کمربند‌ها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی به خاطر می‌آورند، اما نقش آفرینی دلچسب او در سریال طنز «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری به دل تماشاگران نشست به طوری که هیچ گاه بازی او را در نقش «بابا اتی» که پیرمردی گیج و حواس پرت بود، از خاطر نخواهند برد.
 
جواد عزتی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس،  کمربند‌ها را ببندیم،  سه دونگ، سه دونگ،  مرد هزارچهره،  چاردیواری،  لطفاً دور نزنیم،  دست بالای دست، و دردسر‌های عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر،  قهوه تلخ و دردسر‌های عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت. هم‌اکنون نیز وی در عرصهٔ تئاتر و سینما فعال است و نقش آفرینی‌های زیادی در هر دو عرصه داشته است.
 
فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.
 
جواد+عزتی+و+مه+لقا+باقری+

همسر جواد عزتی کیست؟


جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است. مه‌لقا باقری و جواد عزتی با هم همسن هستند. مه‌لقا باقری در دوران تحصیلش در دانشگاه سوره، کارگردانی می‌خواند.

یک روز او از جواد عزتی درخواست می‌کند تا در تئاتری که خودش کارگردانی‌اش را می‌کند بازی کند. آقای عزتی به دلیل مشغله نمی‌تواند با خانم باقری همکاری کند، ولی قول تابستان آینده را می‌دهد و درست در همان تابستانی هم که قولش را داده بود همکاری این دو نفر شکل می‌گیرد.

آشنایی و همکاری این دو نفر ادامه‌دار شده و بالاخره منجر به پیشنهاد ازدواج آقای عزتی می‌شود. در نهایت مه‌لقا باقری و جواد عزتی در سال ۸۵ با هم ازدواج می‌کنند. این زوج در سریال قهوه تلخ و دردسر‌های عظیم۲ با هم حضور داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها