|

عطر مردانه مهران مدیری چند است و کجا می فروشند؟

مهران مدیری به مناسبت روز پدر از عطر مردانه برند خود رونمایی کرد

لینک کوتاه کپی شد

مهران مدیری هنرپیشه مشهور طنز تلویزیون و سینمای ایران در تازه‌ترین حرکت تبلیغاتی خود عطرهای ایرانی به اسم خود روانه بازار کرده است.

در گزارش سایت فروشگاه سفیر و در توضیح عطر برند مهران مدیری آمده است:

برند ایرانی مهران مدیری از سال ۲۰۲۱ میلادی فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد و نخستین کلکسیون عطری خود را که شامل دو عطر زنانه و دو عطر مردانه ناب و باشکوه است، روانه بازار نمود. 

عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می کنند.

IMG_20210223_072922_306

بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می شود.

بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می شود.

بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است.

نکته قابل توجه در عطرهای مهران مدیری قیمت آن است که قیمت هر ۱۰۰ میلی لیتر عطر ۶۵۵ هزار تومان است.

کدام بازیگران پیش از مهران مدیری وارد دنیای عطر شدند؟

پیش از این نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون با برند خود عطرهای زنانه و مردانه را به قیمت ۵۲۰ هزار تومان روانه بازار کرده که با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شده بود.

لیلا حاتمی از دیگر بازیگران ایرانی است که عطرهای زنانه و مردانه را با قیمت‌های به ترتیب ۴۸۹ هزار تومان و ۴۵۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده بود ولی با اقبال مواجه نشد.

البته باید گفت این امر در خارج از ایران نیز در میان سلبریتی‌هایی همچون بیانسه خواننده آمریکایی، ریحانا خواننده آمریکایی، جنیفر لوپز خواننده آمریکایی و آشر خواننده آمریکایی، رواج داشته است.

عطر-نوید-محمدزاده-زنانه-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی