|

(عکس) کاسوری چیست و چرا ریحانه پارسا به آن علاقه دارد؟

کاسوری نام یکی از خطرناک ترین پرندگان روی زمین است که سالانه 200 انسان را می کشد.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا چهره پرحاشیه اینستاگرام در بیو خود از پرنده کاسوری نام برده است اما شاید برای تان جالب باشد بدانید کاسوری این پرنده عجیب چگونه جانوری است.

58

کاسوری چگونه جانوری است؟

کاسوری نام یکی از خطرناک ترین پرندگان روی زمین است و شاید بتوان گفت تنها پرنده ی خطرناک روی زمین به شمار می رود.

کاسوری سومین پرنده ی بزرگ دنیا است که طول آن به ۲ متر می رسد و دومین پرنده ی سنگین وزن جهان با چیزی در حدود ۶۰ کیلوگرم است. شاید بپرسید چرا این پرنده لقب خطرناک ترین پرنده ی دنیا را به خود گرفته است؟
 
در پاسخ باید گفت که کاسوری ها در هیچ مبارزه و نبردی که با دیگر حیوانات و یا انسان ها دارند هرگز شکست نمی خورند. این پرنده قابلیت های عجیب و غریبی دارد. می تواند تا ۲ متر بالا بپرد، سرعت فوق العاده ی ۵۰ کیلومتر در ساعت دارد. علاوه بر آن یک شاخ خیلی تیز بالای سرش وجود دارد که  می تواند مثل یک خنجر فوق العاده تیز  از آن در جنگ ها استفاده کند. این خنجر طبیعی ۱۲ سانتیمتر طول دارد.

resized_732392_941

سالانه 200 نفر قربانی کاسوری

هر سال ۲۰۰ مورد حمله کاسوری به انسان گزارش می شود که برخی از آنها منجر به مرگ می شود. برای مثال در سال ۱۹۲۶ یک انسان در برخورد با کاسوری به طرز رقت انگیزی جان خود را از دست داده بود.

کاسوری ها وقتی از طرف انسان ها احساس خطر کنند به او حمله می نمایند. نکته ی عجیب این است که کاسوری ها بی هیچ  دلیلی به سگ ها حمله می کنند، تا کنون هیچ کسی نتوانسته راز حمله ی کاسوری ها به سگ ها را کشف کند. این پرنده ها اغلب به خانه های مسکونی حمله می کنند و با نوک و شاخ خود به درها و پنجره ها آسیب می رسانند.

resized_732390_682

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها