|

زمان دقیق پخش سریال گیسو کی است؟+ داستان و بازیگران

سریال گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و گفته شده داستانی جدید و کاملاً مجزا از فصل اول خود دارد

لینک کوتاه کپی شد

سریال گیسو به تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی که حدود دو ماه پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، قرار است از ۱۳ اسفند در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکردهای اجتماعی دارد، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما و حسین یاری ایفای نقش می‌کنند.

«گیسو» فصل دوم سریال «عاشقانه» است که در سال ۹۵ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است.

هر آنچه درباره گیسو منوچهر هادی می دانیم

سریال پرحاشیه ی «دل» که با انتقادات زیادی هم رو به رو شد هنوز در شبکه ی نمایش خانگی در حال پخش بود که منوچهر هادی از آغاز ساخت سریال گیسو یا همان عاشقانه ۲ خبر داد.

مهناز افشار که از بازیگران اصلی فصل اول سریال عاشقانه بود به اجبار از فصل دوم خط خورد و هانیه توسلی جایگزین او شد.

127317615_191729382445447_1178257166300498308_n-1024x682

 

چند نکته درباره ترکیب بازیگران گیسو

مهناز افشار تنها بازیگر فصل اول سریال عاشقانه نیست که در فصل دوم آن غایب است. پانته ‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان ‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده هم در سریال گیسو حضور ندارند

یک نکته ی جالب توجه دیگر حضور یک بازیگر زن ایتالیایی به نام جولیا پانلی در این سریال است.

هومن سیدی که پخش اثر جدید او، سریال قورباغه از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است، پیش تر اعلام کرده بود دیگر قصد بازی در هیچ فیلم و سریالی در شبکه نمایش خانگی را ندارد. با این حال او با نقش پیمان در سریال گیسو بار دیگر به شبکه نمایش خانگی بازخواهد گشت.

 

محمدرضا-گلزار-و-هومن-سیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها