|

شهاب حسینی خداحافظی کرد!

شهاب حسینی فضای مجازی را ترک کرد

لینک کوتاه کپی شد

شهاب حسینی از اینستاگرام خداحافظی کرد او نوشت: میبخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم... ار آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح میدهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها می گذارم. حق ماندگار،  پایدار و نگهدار آمین.

شهاب+حسینی

شهاب حسینی که انتشار تصاویر واکسن زدن او در امریکا حاشیه‌ساز شده بود، درباره این ماجرا و البته ماسک جنجالی روی چهره خود توضیح داد. پس از بازتاب‌ های گسترده و بیشتر منفی انتشار تصاویر واکسن زدن بازیگر تحسین ‌شده سینمای ایران در امریکا، یکی از خبرنگاران شرح گفت‌وگوی خود را با حسینی در قالب یک خبر منتشر کرد. نکته اول مربوط به ماسک جنجالی روی چهره شهاب با نماد یک ماده مخدر بود که حسینی درباره آن چنین گفت: «از خودرو که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل خودرو این بود که قبل‌ تر ها دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.»

114300_876

واکنش جدید شهاب حسینی به واکسن زدنش در آمریکا

بخش اصلی متن هم مربوط به زدن واکسن کروناست. شرح کامل آن را از شهاب حسینی بخوانید: «نیت قبلی و برنامه‌ ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ‌ام می ‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا بخت خود را امتحان کنیم.

در امریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت همیشه چیزی حدود ۲۰ درصد واکسن اضافی در نظر گرفته می ‌شود و پس از پایان کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌ کنند. کل ماجرا همین بود. اتفاقی که برای هر کسی می‌ تواند بیفتد.»

حسینی که پنجشنبه هر هفته یک قسمت برنامه «همرفیق» با اجرای او در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی پخش می‌شود، این روزها در امریکا مشغول ساختن فیلم «Final Act» با بازی سه بازیگر ایرانی انگلیسی‌ زبان، سه بازیگر امریکایی و دو کودک ایرانی و امریکایی است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من هر یک از ما هم جای ایشان بودیم همین کار را می کردیم یک عده فقط منتظرند از کاه کوه بسازند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها