|

بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت با مصالح استاندارد

کیامرث حاجی زاده با اشاره به زلزله سی سخت گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب دیده از…

لینک کوتاه کپی شد

کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست کارگروه زیربنایی استان با اشاره به زلزله سی سخت گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.

کیامرث حاجی زاده افزود: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان‌ها نقش بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می‌تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان‌ها در مقابل زلزله شود.

بهمن رحمتی مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: لیست واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر، به دستگاه‌های ذیربط از جمله: استانداری، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، دبیرخانه شورای فنی، نوسازی مدارس و اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شده است.

بهمن رحمتی بیان کرد: واحد‌های تولیدی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده را داشته و لذا انتظار می‌رود پیمانکاران و دستگاه‌های متولی از حداکثر ظرفیت واحد‌های تولیدی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده کنند.

منبع:خبرنگاران جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها