|

همسان سازی حقوق بازنشستگان از کی اجرایی می شود؟

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: در تلاشیم با همکاری دولت و دریافت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در چند…

لینک کوتاه کپی شد

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: در تلاشیم با همکاری دولت و دریافت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در چند روز آینده اجرایی شود.

مصطفی سالاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ایلام اظهار داشت: مرحله اول متناسب سازی در مردادماه امسال اجرایی شد و پس از آن در مهرماه بازنشستگان لشگری و کشوری نیز توسط دولت انجام شد.

وی با بیان اینکه تفاوتی بین میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد نشد بنابراین مرحله دوم متناسب سازی اجرا شد، افزود: فرمول‌های محاسبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در حال انجام است و چنانچه این موضوع از لحاظ نرم افزاری نهایی شود، این طرح در کشور ظرف روزهای آینده شروع می شود.

سالاری از افزایش ۱۰ برابری تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان کشور خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت شده و این رقم در سال جاری به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رییس تامین اجتماعی خبر خوش دیگری برای مردم ایلام اعلام کرد و افزود: ایجاد سه درمانگاه در مهران، چرداول و ایلام بطور قطعی در ایلام اعلام شد و جانمایی درمانگاه چهارم بر عهده مسوولان استان گذاشته شد که چنانچه با سطح بندی سازمان همخوانی داشته باشد در شهرستان مورد نظر قابل اجراست.

سالاری اضافه کرد: در تجهیز و تقویت بیمارستان و درمانگاه های موجود تصمیم گیری خواهد شد و در مراکزی که نیاز دارند اجرا می شود.

وی یادآور شد: سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در کشور داریم و در تلاشیم با همکاری دولت و دریافت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در چند روز آینده اجرایی شود.

سالاری عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان در نظرگرفته شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    يارانه عيدى تامين اجتماع براى بازنشستگان ومستميبگيران كى پرداخت ميشود

  • ناشناس ارسالی در

    جناب سالاری دراجرای قانون سخت وزیان اور شما مجرمید وسو مدیریت کردید اجحاف وطلم شما درحق ما بخاطر حسادت سلیقگی ریاست کانون عال بیات مدرک جرمتان اضاف کردنهشصد از گروه بیات وازما چهارصد شما دادگاهی خواهید شدید وشدیدد بیش ازین فرصتی نیست جرم شما محرز ومصداق دارد وکافیست شما اگر میخواستی کاری کنی قانون را که وظیفه کوچکت بود اجرا میکردی بس است هنر شما را در استانداری گیلان دیدن

  • بازنشسته بدبخت تامین اجتماعی ارسالی در

    حقوق کمتر ازحداقل ۷ میلیون دردی را دوا نمیکند وجدانا شما انسانید وماانسان شما خانواده دارید ما حهم ،چون شما رئیس هستیدوما مرئوس بازنشسته ی تامین اجتماعی باید زیر خط فقر وارزو بدل باشیم تا بمیریم خدا راضی نیست والا آه ونفرین مردم هست ودامنگیر

  • خسر ارسالی در

    بند ۲ دستور توشیح شده اقای دکتر نوبخت وجناب انصاری در مورد ارتقای گروه درحال اجرااست بند یک ارتقای گروه هم امضای این بزرگواران رادارد که مبین تامین اعتبار است به سازمان بازنشستگی اعلام فرمایید تا تبعیضی بین ایثار گر غیره نباَشد دوعزیز مسئول امضا کرده اند چرا کتاب را از اخر می خوانید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها